Wat een nuttige informatie, dankjewel Lex, voor je bijdrage.
En dan laat je de lijm niet even een paar minuten drogen? dat is eigenlijk mijn vraag.
Nee
Zwart of blauwe wijzerplaat?
Avondwissel met Revue Exclusive
Glas is aangepast, ik heb high dome glas en er hoort een low dome in en daarom van deze er wel 1 mm vanaf geschuurd, daarna de onderrand van het glas gepolijst en erin gelijmd, het is de allereerste die ik heb gelijmd, wel even wennen en kijken hoe het het beste gaat, de lijm stroom nogal makkelijk uit de tube, maar na een paar pogingen is de missie geslaagd.
De rechtse is wat lager gemaakt.
Schitterend geworden Lex, heel mooi, mooie lijnen heeft die kast ook, hè
Ook bij jou is de missie geslaagd.
Daar straalt de kwaliteit vanaf, wow! wat een mooi compact geheel.
Een kleine atlantic. Heb nog wel een nieuwe set kroon pakkingen onderweg, dan kan de kroon weer dicht
Een Elinvar veer om minder van temperatuurswisselingen afhankelijk te zijn. De lagertjes die in gouden busjes liggen. Het centrale tandwiel van goud. Adjusted in 6 posities en alle lagersteentjes handmatig opgemeten bij de juiste asjes en alles handmatig in elkaar gezet en afgesteld.
Dit zou vandaag de dag onbetaalbaar zijn😢
Veel geluk, weer thuis!
Audi 80
Ohh, Dirk, wat een beauty! Wie had er hier iets tegen (te) kleine horloges?
Haha zo ver ik weet niemand. Ik vind het best prima zon klein ding hoor. Glaasje 236 moest er in. Bandje is 16mm maar heb inmiddels extra lange weten te vinden
Ik weet anders ook nog wel iemand die ze voor een lief prijsje voor je kan maken hoor
Als ik door ze heen ben weet ik hem te vinden