Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Een Seiko vandaag.

25 likes

20 likes

28 likes

Deze weer :grin: ben aan het kijken voor een King chronometer broertje met een donkere plaat :heart_eyes:

29 likes

Mooi ding hoor. Ziet er nog goed uit!

1 like

Dank je ,draag hem ook echt graag.:grin:

Net binnen, zou niets doen… Moet drastisch herzien. Bij uittrekken kroon beweegt het binnenwerkje. Maar sinds dat loopt deze wel.

Gekocht om de kleur, net zoals mijn vrouw haar auto uitzocht.

Om pols:

Op deze het loopwerkje, zonder de kunststof ring. Die is er wel…

Iemand ervaring hiermee?

Goed weekend alvast!

22 likes

@Scudo zo te zien, die heeft een identieke volgens mij…

1 like

Vandaag weer eens aan horloges zitten prullen.
Deze kermishorloge maar een in elkaar gezet, gereinigd en ff om de pols voordat hij weer voor jaren in een doosje verdwijnt

22 likes

27 likes

Saffierglas geplaatst… :gem:

Behalve dat er een paar (minuscule) putjes in het glas zaten was ook de lijm waarmee het oude glas in z’n vatting zat wat vergeeld. Nu ziet het er weer piekfijn uit.

Ik overweeg nog om de kast een keer door de Lapinist te laten vertroetelen. :thinking:

32 likes

Mooi hoor…

1 like

@Betula : zie hier.

2 likes

De Donax :diving_mask: gaat mee het weekend in,

De “hev” kroon

26 likes

32 likes

Klopt. En tegenwoordig lukt me het beter dan wat daar op beeld wordt getoond :sweat_smile:
Maar…… ligt ook aan hoeveel slijtage er in dat uurwerk zit. Veel klagen over penankers, maar heel vaak zijn ze prima te servicen. Daarnaast hebben ook vaak mooie wijzerplaten. Dat blijkt wel weer.

6 likes

Normana met Landeron 39 in de avondwissel:

32 likes

Ik heb er inderdaad ook een paar van deze. 2 x als Anker en 1 x als Ruhla.

5 likes

18 likes

Geen dag voorbij zonder een Kinetic, ook bij tuinieren :hugs:

Al jaren lang mijn eerste keuze - classic met numerieke dial óf eentje uit die vroege designlijn zoals deze kleinste :sunglasses:

23 likes