Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Enicar Ultrasonic

20 likes

De zon speelt in het vliegtuig met de Omega Seamaster ‘pre bond’.

11 likes

Heerlijk luieren in de schaduw😊

19 likes

Eros sukkelt een beetje, maar toch mee naar de rommel route in Dordrecht

26 likes

NA Seamaster De Ville handwinder

27 likes

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Ik kom net thuis van een bezoek aan de rommelroute. We hebben elkaar net gemist. Toch wat spulletjes gescoord, waaronder wat glaswerk. Geen idee waarom ik deze Westclox wekker heb gekocht, maar door de hele nette prijs en het feit dat ik gek ben van vintage klokken, kon ik deze niet laten staan. Een projectje voor als de komende donkere dagen (en ik heb er al zoveel).

Aangezien ik de wekker een halve middag bij me heb gedragen, ben ik toch lekker on topic.

13 likes

Longines Conquest Las Vegas Titanium 33mm Automatic

24 likes

Strak ding :+1:

1 like

Ja conditie kan vrijwel niet beter. En clean design waardoor de sunburst goed doorkomt.

1 like

Ah jammer. Wel sterk design voor een Westclox trouwens. Zelf eens een keer niets meegesleept - bijna een 50’s burolampje en een 70’s Citizen gekocht maar sterk gebleven :muscle:

2 likes

Svalan Sportsman in de middagwissel:

17 likes

Bij een zomerse dag hoort een zomers horloge: Seikomatic Silverwave J12082 uit 1963…

31 likes

Mooie De Ville Rory, en natuurlijk gefeliciteerd. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

En lekker hobbyen tussen het luieren door. Deze bijzondere Orient goed gekregen! Passend glas gevonden, en het superdegelijke uurwerk ging prima lopen na een schoonmaakbeurt😍

25 likes

Avondwissel met Longines Quadrant
1954

25 likes

Eigenlijk heeft hij een beurtje nodig, maar hij is te leuk om niet te dragen:

Volgende week maar eens uit elkaar peuteren…

29 likes

Dank! Gaat vast lukken. De gouden band was een wens die ik al langer had.

1 like

Schitterend! :clap:

1 like

Klasse :muscle:

1 like