Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Goedenavond vintage vrienden,

Komende week wordt het thema: Toon je lollipop sec.wijzer en vertel welk horloge het is
Dit vanaf post 2132 in topic themaweken en zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

Mocht je een ingeving krijgen voor een leuk thema, ben ik driftig naar op zoek, een pb doet wonderen :+1:

Wel goed de inleiding lezen :smiley:. En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!

En zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

Het leuke van dit thema is dat iedereen er weer aan mee kan doen vanuit het rood, vintage en vanuit het groen.
Hoe leuk is dat, respect voor elkaars horloge :smiley:

Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek. :+1:

2 likes

Wow!! Mooie vondst!! :star_struck::star_struck::star_struck::ok_hand:

2 likes

Deze mocht vanavond mee uit eten om ons trouwen te gedenken.

22 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Proficiat !!! :+1:

1 like

21 likes

Goedemorgen!

Vandaag een van mn favoriete chrono’s:

30 likes

Lekkere C shape. :ok_hand:t3:

Goedemorgen,

:ukraine:

18 likes

27 likes

24 likes

23 likes

21 likes

Breitling ref. 80150

24 likes

25 likes

Horloge is van mijn vader geweest,
En zo nu en dan draag ik hem.

27 likes

Horloge voor iemand anders hersteld en vandaag aan de pols ff een dagje mee naar kantoor ter controle. Loopt in ieder geval al ruim 36 uur strak op tijd :sunglasses:

25 likes

Jouw eerste chrono-service?
Heb je al eens een wekker gedaan?

( Dat is veel eenvoudiger)

22 likes

Een keer een Landeron 151 in zijn geheel een service gegeven omdat de mainspring gebroken was en ik de historie van het horloge niet wist.

In deze Tusal zit een Landeron 248 en daarvan was de hamer gebroken. Daar heb ik een nieuwe voor gekocht, erin gezet en zo goed als zo kwaad afgesteld. Kak systeem en slecht ontwerp.

Horloge zag er verder netjes uit, hoge amplitude dus zo gelaten. Enkel even afgesteld. Liep ongeveer 30 seconden per dag te snel.

9 likes

Maand in tweeën gesplitst met een simpele SEVEN.

21 likes