Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

30 likes

Gave Doxa, met een verdomd fraai bandje. :ok_hand:t3:

1 like

D12 in de avondwissel:

30 likes

Dit is een heeeel mooi horloge!

1 like

Is ook mijn leukste/mooiste/meest indrukwekkende horloge :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Timor Dirty Dozen WWII, een zeer mooi exemplaar heb je in bezit, prachtig om in je collectie te hebben,
Ooit misschien een keer.

1 like

Deze Indus van mijn opa (ik denk 37mm zonder kroon gemeten en vermoedelijk uit de jaren 50) draag ik eigenlijk nooit en reken ik daarom niet tot de verzameling, maar vandaag was een etentje toch een goed excuus.

27 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Komende week wordt het thema: Creatief met AI en horloges. inl. lezen graag dit vanaf post 2254 in topic themaweken en zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

Mocht je een ingeving krijgen voor een leuk thema, ben ik driftig naar op zoek, een pb doet wonderen :+1:
Wel goed de inleiding lezen :smiley:. En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!

En zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

Het leuke van dit thema is dat iedereen er weer aan mee kan doen vanuit het rood, vintage en vanuit het groen.
Hoe leuk is dat, respect voor elkaars creativiteit :smiley:

Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek. :+1:

Dit bandje vind ik ondanks die sportieve ‘ribben’ fantastisch staan, mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

30 likes

18 likes

Deze had ik nog rondslingeren, je wil niet weten hoe blij ik ben met deze aanwinst!

(Heeel blij)

1 like

20 likes

Dat zijn dure Eska’ s! Leuk hoor zo’n dresser!
Moet je eigenlijk bij een pak dragen…

2 likes

Haha, dat “pak” ga ik nog vaak horen. En een zwart bandje, toch?

23 likes

Was het weekend mee op stap, maar kwam niet aan de beurt :roll_eyes:

17 likes

22 likes

Vandaag de Genève. Zometeen krijg ik een oogonderzoek, dus dan kan ik nu een wat mooier horloge om.

26 likes

Goedemorgen! Vandaag mag de constellation weer eens om de pols.

31 likes