Jouw nieuwe(re) glaasje ligt er nog altijd naast - en da’s niet de enige haha. Dacht altijd dat ik met de jaren wel eens zelf aan het ‘refurbishen’ zou beginnen… Helaas, ik wordt wel ouder maar niet dapperder
Een leuk oudje!
Grappig dat ze Ra, bij Swiss hebben gezet. Van Radium ( lumen) de T van tritium zie je veel vaker!
Dat zal dan de tijd zijn geweest toen ze inmiddels wisten dat ze het eigenlijk niet meer zouden moeten gebruiken maar het wel nog deden …
Blijft kek die facetten
Nu nog het glaasje
Tja… Ik heb er van Enicar nog een stuk of dertig liggen - zwaar tot licht beschadigd misschien eens mee oefenen
met mijn Chinese donutpersje
Doen
Dank! Het sprak mij dan ook erg aan, die Ra voor en na.
Ik was het nog nier eerder voorbij gekomen …
Ik heb begrepen dat dit prima uurwerken zijn
Als je hetzelf kan en deze niet in de weg staat, lekker opknappen. Leuk klusje voor in de winter, die Yema is ook leuk maar mag wel een nieuw glaasje hebben. 2 klusjes dus
toen liep jij toch nog in de luiers
Voor is voor de wijzers, na is voor de indexen…
Een tijdje geleden dit horloge in sloopstaat aangekocht, de secondeas was afgebroken en de wijzer was weg, toch even een beurtje gegeven om te kijken of het een blijvertje zou worden.
Maar het horloge leek gewoon te naakt dus een donor gevonden, de as omgezet en de vergulde wijzer wit gespoten:
Naast een inktblauwe wijzerplaat heeft antracietgrijs ook mijn voorliefde.
Nu mag hij zeker blijven
Super Bas, die wist ik ook nog niet…
Heel mooi …!
Kan, maar geen zin in (staan er nog een paar die wat opgeknapt moeten worden…) - en dan nog wat pickupjes, platen, radio’s, gitaren, donkere kamer apparatuur etc … Verzamelen heeft mij altijd dwars gezeten