Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Klinkt erg bekend - zo heb ik al jaren een sixties DS van Certina. Te mooi om…

2 likes

Ha Dom, heb nog een radio begin 60e jaren en bandrecorder jaren 40/50 met bakelieten microfoon. Iets voor jou? Anders gaat het naar de kraak? Beide Philips.

1 like

Haha, ik loop al haast weer in de luiers :yum:

1 like

Meer 14364-1. De -2 ben ik niet tegengekomen.
Veelal verkoopsite.

En soort van op Omega watches.
https://www.omegawatches.com/en-us/watch-omega-seamaster-omega-ck-14904

Je ziet ze met verschillende wijzerplaat indelingen. De 3-6-9 wijzerplaat werd blijkbaar in meerdere referenties gestopt. Net als die eerste link van een De-Ville. Ik vraag mij af, of dat dan wel klopt? De-Ville of Seamaster lijkt mij toch een wezelijk verschil.

Dit youtube kanaal is fantastisch:

7 likes

Sympa, Fer - maar er kan echt niets meer bij op audio gebied… Al zeker tien pick ups, Idem radio’s die ooit te leuk waren om te laten staan…

1 like

Deze leuke 6308. Glas vernieuwd, uurwerk (met versleten veertonlagers) wacht nog een service, en ik ga voor het eerst proberen om zo’n uitgesleten gat weer wat toe te kloppen…

21 likes

Ze hebben ook wel een extreem dun tapje op dat rad gezet, een beetje ondeskundig handelen en zo sneuvelen ze bij bosjes.

1 like

Vanavond was ik een avondje naar Reijersen met deze om de pols.

19 likes

Gruen Airflight (switched om 12 en middernacht de uren weergave)

32 likes

Goedemorgen! Arsenal om de pols vandaag. Wat zijn dat toch leuke horloges.

21 likes

19 likes

In de wachtkamer bij de tandarts, maar zo mag 'ie weer mee op de Miyata.

25 likes

Waanzinnig gaaf horloge!

Dankje, ik heb ook heel lang moeten zoeken voordat ik er eentje kon vinden in werkende en cosmetisch acceptabele toestand…

3 likes

Vandaag een hele simpele.

24 likes

Super gaaf ding man

Opa’s Seiko

15 likes

Deze nog even. Uurwerk moet nog, maar cosmetisch al heel mooi😊

22 likes

Nice! Die van Hairspring en Omega zelf had ik al wel eens gezien, maar die andere niet.

Leuk om te zien die oude 321 Seamasters.

Overigens hadden de DeVille en Seamaster in die tijd heel veel overlap, waren lang niet zo verschillende modellen als tegenwoordig.

1 like

Ik denk een racefiets, Mazda is een Miata toch @Cav?

2 likes