Hij mist wat kleur… Een groene kleur. Kan ik wel voor je regelen… Ik heb hier nog een sloper liggen.
Mercedes SL uit de jaren 80?
Welke motor is lastig, een 500 of 560 sl?
Moet zeggen dat ik wel even twijfelde of het misschien toch een S-klasse was uit die tijd, die achterlichten lijken er wel wat op.
Alleen zijn die maar weinig in rood geleverd volgens mij
Hee slaapkoppen wakker worden, tis vrije keuze dag in het bekende topic .
Enne wie kan mij het merk vertellen van dit horloge, kan hem niet vinden.
fijne zondag iedereen
Een echte Benz SL-Klasse R 107, beter dan die vierkante koekblikken die ik vaak zie rijden
Goedemiddag HF’ers,
Vandaag de Eterna-Matic uit het lot aangepakt. De kast is ultrasoon gereinigd — niet gepolijst om de vergulde laag te behouden — en ik heb er een nieuw glas ingezet dat ik 1,8 mm heb verlaagd tot de juiste hoogte. Het uurwerk bleek een mooi Eterna cal. 1428U te zijn, nog in uitstekende staat en tikt weer netjes. Voorzien van een olijfgroen suède bandje, wat de vintage uitstraling goed doet. Weer een fijn klein projectje afgerond.
Ik kwam deze Telda net nog tegen in een wat ouder topic. De hf loupe functie geeft vooral chronografen maar ook deze van jou was al eerder op hf te bewonderen
Deze is niet van mij hoor, maar let maar op het thema vanavond
Uhhh thema ‘onleesbare’ merknamen?!
haha, loop maar alvast warm. Je weet ik verklap nooit iets
Misschien vergis ik me maar dit lijkt een ‘goud op staal’ kast van Eterna. Dan is wegpoetsen niet zo direct aan de orde