Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Leuke horloges, maar vintage???

1 like

Mooie race vanavond, al gewisseld naar de speedmaster racing.

25 likes

Je hebt gelijk hoor, ik heb het even met Silvo lichtelijk gepoetst, en het scheel wel aardig wat, dus ik heb de foto’s vervangen, nu met iets meer glans.

1 like

Niet echt lijkt me. Heeft wel het vintage gevoel.

1 like

Ken dat gevoel, heb ik bij Assie ook altijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Laat ze het maar niet horen… Maar ik denk, dat ze wel hetzelfde zegt over jou… :rofl:

1 like

Denk eerder dat ze mummie zou zeggen, gelukkig leest ze hier niet mee :rofl:

1 like

Kan saai worden, maar toch weer deze (tegenwoordig dagelijks):

23 likes

20 likes

Genieten op het strand! :sunny:

23 likes

Nieuwe aanwinst, 80’s Tissot Navigator GMT. Liep ongeveer een factor 2 te snel, net gefikst met een print uit een donoruurwerk.

25 likes

Zou je niet zeggen :innocent: heerlijk design dit, zeker in 80s two-tone

1 like

Haha, ja die opmerking had ik wel achterwege kunnen laten :sweat_smile:

Lekker licht en comfortabel zoals gebruikelijk in die tijd.

1 like

Pryngeps, of zeg je dan Pryngepsen? Eén van de meest merkwaardige Italiaanse merknamen. Maar wel mooi gemaakte horloges. Dit zijn dan ook nog eens de Specials. :sunglasses:

Links had ik om, de rechter heb ik vandaag met behulp van @basvg uit elkaar gehaald en onder “mijn supervisie” (lees; ik keek toe hoe dat werkt) weer in elkaar gezet zien worden tijdens een servicebeurt. Heel leerzaam! Onwijs bedankt Bas!

De AS1130 aan boord op de slachtbank - gelukkig viel het mee en ben ik zowaar geen onderdeel verloren!

21 likes

Beste vintage vrienden,

Ik had een nieuw thema voorbereidt, echter geeft mijn pc ineens de geest.

Ik had als nieuw thema horloges met blauwe/geblauwde wijzers.

Dus mijn intro die ik altijd doe kan ik niet bij, die staat op de pc die de geest heeft gegeven. Dus voor nu ook even geen voorbeeld foto’s. Maar het lijkt mij duidelijk genoeg hoop ik.

Dit vanaf post 2866 in het topic themaweken, hoop dat jullie het mij vergeven. Hoop deze week nog een nieuwe pc te krijgen en dat al mijn data daarop gezet kunnen worden. Kan pas bij het bedrijf dinsdag terecht.

Sorry boys/girls overmacht, zal deze melding ook in wat dragen wij vandaag, vintage en Rolex plaatsen. Maar zeg het vooral voort, ik slaap vannacht met stress. Nu even gebruik van de pc van Assie, maar he dat is niet mijn pc he.

Wens jullie natuurlijk een fijne themaweek toe :+1:

En hoop dat ik deze week de boel weer op orde heb :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

3 likes

Wat is het probleem dan? Je kunt niet opstarten? Als je de pc aanzet, wat gebeurt er dan? Zie je alleen een zwart scherm en verder niets? Of geeft ie iets aan tijdens het opstarten?
Ik ben zeer benieuwd.

24 likes

Vandaag de blauwe Nilax :hugs:

27 likes

Ongeveer 60 jaar oude Mauthe,

27 likes

24 likes