Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Goedemiddag liefhebbers,
Vandaag draag ik deze Ceuvá uit de jaren ’50. In de kast tikt een FHF 28 H, en de robuuste Spillmann-kast doet zijn werk nog altijd uitstekend. De combinatie van de zwarte wijzerplaat met de koperkleurige rand en vergulde wijzers geeft het horloge een karaktervolle vintage uitstraling.

Altijd leuk om deze weer eens te dragen.

FHF 28 H

24 likes

Wat een geweldig horloge om te zien! De combinatie is heel goed gelukt. :+1:t3::+1:t3:

1 like

Dankjewel, Dennis

Het horloge of ik? Beiden niet weggeweest hoor…:wink: Maar wel tijd geleden dat ik hem heb gedragen

1 like

Na 't schilderen nog even een Pontiac van internationale allure om :sunglasses:

21 likes

Fijn, als ie loopt. Wat een ellende altijd met die Cupillard Femga Jeambrun en Parrenin dingen…

2 likes

Deze loopt als een trein (uit de vintage vertrek tabellen :grin:)
Maar ik ben toch benieuwd wie nou die andere Auroch had, ik dacht 'm vorige week gezien te hebben?!! :thinking:

1 like

:heart_eyes:

25 likes

Pierre heeft er ook eentje, dacht ik.

3 likes

Ik dacht zelf aan Tim ?!?

2 likes

Ikke?

IMG_8027

2 likes

:grin:

Auroch gezocht en gevonden - het was er eentje van Pierre :muscle:
Bas had - weer 'ns - gelijk :+1:t2:
Ik dacht aan Tim🙄

Mooie Franse duikerd ook nog!

13 likes

Staat zo op mikrolisk

1 like

Ik bedoelde dat ik naast mijn Auroch er nog eentje gezien had op hf, wist alleen niet meer van wie :yum:

1 like

En het vintage-bal is weer geopend. :grin:


20 likes


21 likes

Seiko Sportsmatic uit 1962

23 likes


Best een ondergewaardeerd merk. In house kaliber!

24 likes