De NA mag mee naar de haven vandaag.
Dat moet je ook zeker zijn! Prachtig erfstuk. Misschien een andere band erop doen? Het horloge kan je vrij zorgeloos dragen, want is erg robuust, maar die band is kwetsbaarder voor dagelijks gebruik
Welkom bij de club ![]()
Dank je ![]()
mooi hoor… ![]()
Gaaf! Ik ben blij met mijn paar Swatch horloges. Ze blijven wel liggen, maar ik denk heel eerlijk dat ik ze over 30 jaar enorm weet te waarderen. Ik zie ze gek genoeg niet echt als vintage. Meer als Youngtimers. Misschien daar met elkaar delen?
Wmb gewoon vintage.
Maar je ziet hier mn horloges uit 1950-1970 voor mn gevoel. De antieke oudjes, en 90s komen een stuk minder vaak langs.
Juist. Dat gevoel heb ik ook als ik horloges draag. Alles tot begin jaren '70 heeft vintage vibes, daarna vertroebelt dat een beetje per merk en type… ik vind alles leuk, maar iets uit de jaren 40-60 voelt altijd “bijzonder” én kwestbaar.
Bizar fenomeen ontdekt. Sommige uurwerken draag je nooit, tot je ze in het blauw plaatst. Dan herontdek je ze ![]()
(En ja, im a sucker for vintage tan leather
)
Wat tof! ![]()
DeSede op de achtergrond?
Nope; is een togo van ligne roset. Een oude; net als het horloge ![]()









