Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

21 likes

Nope; is een togo van ligne roset. Een oude; net als het horloge :innocent:

2 likes

Ook fraai!

1 like

Proficiat ! :ok_hand:

1 like

Fijne avond allemaal!!:watch:

27 likes

Fijn weekend!!

24 likes

23 likes

Dank je :+1:

Goedeavond, Bore sport

Nieuw glas erin gezet, ook deze weer lager gemaakt, maar wel er ingeklemd dus geen lijm gebruikt.

22 likes

Omega Suverän voor de Zweedse markt uit 1944

31 likes

Ik krijg er nooit echt een vintage gevoel bij. Alhoewel sommigen het wel zijn. Maar an sich kan ik een Swatch prima waarderen, ze zijn zeker een deel van de horloge geschiedenis.

5 likes

Dan moet je deze ook wel mooi vinden. En ja, ze zijn tegenwoordig flink geprijsd. Ik heb er zelf nog eentje te koop staan, waar de plaat de tand des tijds minder doorstaan heeft. Maar ze zijn zo mooi, en vooral erg draagbaar…

En dan heb je natuurlijk nog de Sportsmatic Silverwave…

Maar hiervan moet ik de interne bezel nog een keer opfrissen met hete lucht, en dan de indexen met verse verf voorzien…

26 likes

Terrasjes weer :sun_with_face:

20 likes

Ouwe lul zegt hij dan. Niet dat ik veel ouder ben, maar het scheelt enkele bouwjaren… Ik zeg altijd: Je bent zo jong als je je voelt… In dat geval ben ik vaak 18, maar 's avonds 80… :joy:

Dus alsnog proficiat…

2 likes

Die Seicomatic is echt een plaatje :star_struck:

1 like

Vreemd genoeg maakt het voor de meesten ook niet uit of de getoonde Swatch 'n automatisch werk heeft of Quartz - terwijl dat bij collectibles jarenlang een soort barrière leek te zijn, of nog…
Maar om nou maar Swatches onder youngtimers te scharen lijkt me te vaag, ik heb er toch bij van ruim 40 jaar oud :sunglasses:

4 likes

22 likes

Ja dat bedoel ik, voel me ook hartstikke jong, behalve als ik de vorige dag iets te veel bewogen heb :laughing:

1 like

Waarom koop je niet gewoon lagere glazen dan? :thinking:

1 like

Het lichaam wil minder, dan de geest… Maar als je je beperkingen weet, dan valt het reuze mee. je jong blijven voelen is het recept om er ook jong uit te blijven zien… (ondanks mijn baard en mijn grijze haren schatten ze me nog steeds 10 jaar jonger dan ik ben. Vooral blijven doen :rofl:! En als ik mijn baard af zou scheren, dan is het nog erger. Vijf jaar geleden schatten ze me nog dertig, en toen had ik nog geen baard…)

Misschien scheelt het ook, dat mijn schoonmoeder geen kinderen heeft gekregen, dus ik heb daar ook geen stres van…

3 likes