Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Omdat ik een partij van 250 high dome glazen heb liggen dus zolang ik ze kan aanpassen en de maat voorradig is gebruik ik deze glazen. Ik vind het ook wel leuk om te doen.

2 likes

Ja dat vooral. En blijven bewegen. Helaas botst dat wel een beetje met de horlogehobby, dat is vooral een oefening in zo min mogelijk bewegen :smile:

Beide zijn erg mooi, met hete lucht wordt dan de kleur van de bezel weer zwart?

:white_check_mark:

1 like

Een trucje uit de autoscene voor verweerde kunststof bumpers. Met een verfstripper hete lucht over de bezel laten gaan, zorgt ervoor, dat de oxidatielaag (ontstaan door de verwering door UV) weer vloeibaar wordt. Dat moet je natuurlijk heel voorzichtig doen. Dat heb ik al een keer gedaan, maar het zorgt er wel voor, dat de witte lak verbrandt. maar dat is niet het grote probleem.

4 likes

Klinkt behoorlijk risicovol.

Veel van de seikomatics sportsmatics silverwave hebben al een aangetaste wijzerplaat, het zou echt zonde zijn als het misgaat :four_leaf_clover:

1 like

De bezel kun je er gewoon uithalen, kwestie van het glas verwijderen. Dan loopt de wijzerplaat geen risico.

3 likes

Dan moet Patrick nog even doorsparen denk ik…

2 likes

Als je geduld hebt, kun je ver komen

1 like

Ik ben geen liefhebber van lange baarden, maar voor wie die wel heeft: Gewoon lekker doen!
Mijn baard is max 15mm en dat houd ik ook zo.

2 likes

Goedemorgen

Tollet’s op de camping, of waren dat submariners 🫨

27 likes

23 likes

Goedemorgen liefhebbers.

Longines Sei Tachhe 12.68Z
1944

Fijne zondag allen.

29 likes

18 likes

Zondagse …

24 likes

Dadelijk een kanotochtje in Valkenswaard met wat familie, dus maar een waterdicht oudje uitgezocht:

22 likes

24 likes

Cross post, doet 1986 hier ook mee? Net geen 40 jaar…

25 likes

Fijne zondag! :sunny:

24 likes

Goedemorgen allemaal,

fijne dag!!:watch:

24 likes

Vandaag is mini-Jumbo dag

21 likes