Omdat ik een partij van 250 high dome glazen heb liggen dus zolang ik ze kan aanpassen en de maat voorradig is gebruik ik deze glazen. Ik vind het ook wel leuk om te doen.
Ja dat vooral. En blijven bewegen. Helaas botst dat wel een beetje met de horlogehobby, dat is vooral een oefening in zo min mogelijk bewegen
Beide zijn erg mooi, met hete lucht wordt dan de kleur van de bezel weer zwart?
Een trucje uit de autoscene voor verweerde kunststof bumpers. Met een verfstripper hete lucht over de bezel laten gaan, zorgt ervoor, dat de oxidatielaag (ontstaan door de verwering door UV) weer vloeibaar wordt. Dat moet je natuurlijk heel voorzichtig doen. Dat heb ik al een keer gedaan, maar het zorgt er wel voor, dat de witte lak verbrandt. maar dat is niet het grote probleem.
Klinkt behoorlijk risicovol.
Veel van de seikomatics sportsmatics silverwave hebben al een aangetaste wijzerplaat, het zou echt zonde zijn als het misgaat
De bezel kun je er gewoon uithalen, kwestie van het glas verwijderen. Dan loopt de wijzerplaat geen risico.
Dan moet Patrick nog even doorsparen denk ik…
Als je geduld hebt, kun je ver komen
Ik ben geen liefhebber van lange baarden, maar voor wie die wel heeft: Gewoon lekker doen!
Mijn baard is max 15mm en dat houd ik ook zo.