Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Moderne vintage, met dank aan @Chiel678 !

26 likes

De Buren vroege quartz met een tissot 2030 binnenwerk.

24 likes

25 likes

Wel bijzonder, deze is maar 1 jaar geproduceerd als het goed is. In 1972, onder de SSIH group, vandaar dat het ontwerp ook bij o.a. Tissot te zien was. Büren kwam in november '71 bij de groep en eind 1972 verdween het merk. Fraai horloge! Ik heb hetzelfde uurwerk in mijn Tissot. Gelukkig zijn ze niet gesloopt om een Omega te redden.

5 likes

24 likes

Zo, Gerard, is dat een prachtig horloge! het lijkt wel nieuw, mooie combinatie met het blauwe bandje.

6 likes

Mooie Lip Dirk!

Hoi Rory, je hebt van zulke prachtige horloges in je collectie, dit is een prachtig horloge, wel buiten mijn budget, of er moet een opknappertje te koop zijn, maar die heb ik nog nooit gezien, wel gigantische vraagprijzen, dus het zal wel nooit in de verzameling komen.

2 likes

Goedemiddag, vandaag wat opknappertjes binnengekomen, waaronder een Universal, het moet nog gerepareerd worden, de onderdelen zijn intussen al besteld.
De kast en het glas alvast gereinigd en een nieuw bandje aangezet.

In het echt is het mooier dan op de advertentie foto.

21 likes

27 likes

Mooi.

Hoi HFers. Terug van vakantie mag ik mijn Atlantic Worldmaster om. Jeej! Dank @basvg voor de revisie.

26 likes

Dankjewel, de seamaster is van 1992.

2 likes

25 likes

32 likes

In de avondwissel:

23 likes

Deze Intimus vandaag, randje avondzon

22 likes

Zou best eens hetzelfde werkje onder de dial kunnen bergen🤔!?

21 likes

6309-7040 1977

20 likes

Heel fraai!

1 like

Heb je een foto? Ik zei hierboven dat mijn Tissot hetzelfde 2030 uurwerk heeft, maar bedoelde mijn Continental. Vergeet dat stuk over Omega (dat sloeg op het uurwerk in mijn Tissot).

Ik heb mijn 2030 nog niet aan de praat. Hoopte op een easy fix, maar hij moet toch geheel schoongemaakt worden en getest.

1 like