Dankjewel Dennis,
Omdat het kan net gewisseld naar de Zodiac Guardsman. Bijzondere plaat met buisjes als indexen. Ook in dit geval is @basvg de persoon om te bedanken voor de revisie. Het was nogal een werkje. Dus dankjewel Bas!
Dankjewel Dennis,
Omdat het kan net gewisseld naar de Zodiac Guardsman. Bijzondere plaat met buisjes als indexen. Ook in dit geval is @basvg de persoon om te bedanken voor de revisie. Het was nogal een werkje. Dus dankjewel Bas!
Mooie sector dial ook. Heel bijzonder, die buisjes. Prachtige Zodiac. Welk uurwerk drijft al dit moois aan?
Wilbert probeer ik deze Seiko te zoeken met google lens, vindt ie hem gewoon niet grrr.
Wel een mooie Seiko
Volgen mij toch gevonden Wilbert: Seiko 7005-8000 “Sony Corporation” Automatic
Klopt, Ferry!
En dank! Ben zelf ook zeer van dit model gecharmeerd. En hij lijkt wel nieuw gekocht, maar hij is uit 1971.
Avondwissel met Nelson.
Het zat in een doos met nog meer opknappertjes die vandaag zijn binnengekomen.
Ik heb de kast in de ultrasoon gehad, glas gepolijst, zonder de kast te raken want die is mooi geborsteld, dus afgeschermd met speciaal plakband.
Het loopt en houdt de tijd goed.
Gekocht voor 14 euro.
Nelson Supermaster 23 Jewels
Bij binnenkomst
Om het geborstelde effect niet te raken met het polijsten heb ik het afgeplakt er zit namelijk een spanningsring in, en ik had geen zin om het er uit te halen.
Mooie achterkant
Kaliber weet ik niet
Lijkt mij een EB 8021 penanker
Proficiat en mooie indices zeg !
Moet ik ergens hebben, denk ik …
Dank je Harrie.
Dankjewel.
Ik heb hem mint op de kop kunnen tikken op een rommelmarkt met alle schakels er nog aan.
Het heeft wel iets. Het binnenwerk is algemeen gekheid als je hem open doet.
Vermoed ik ook, als je hem verzet moet je de kroon dan indrukken om de secondewijzer te laten doorlopen en dan de minuten, je kan met uittrekken kroon alleen de uren verzetten
Heb je een foto van je continental?
Ik heb er twee maar allebei zijn front loaders met een contifiber polyester kast.
Vandaag een NA, de zilveren 6106-8120, die had ik nog niet. Nu heb ik alle drie de versies, zwart, blauw en nu ook zilver.
Work in progress. Maar origineel met Genta-bracelet.
De polyester (o.a. van SSIH) vind ik ook interessant. Ik overweeg om de Lanco over te nemen die ik eerder had gelinkt. Ik heb zelf een Radiant frontloader.