Dat moet volgens mij een Austin Allegro zijn.
Ja waterdicht, water komt erin en niets komt er meer uit
Ik zag afgelopen week ook al een Monvis voorbij en net als deze hele leuke horloges. Mooie aanwinst.
Maar is het deksteentje wel in orde? Het vertekent snel op een foto, maar het lijkt niet helemaal lekker te zijn.
Austin Allegro, ja makkelijk.
Leek ook een beetje op een Saab, maar achterkant niet
Mooi om te zien die voor en na foto’s zijn top! Goed werk geleverd.
Gefeliciteerd - mooie aanwinst geworden zo
Amay, was daar mee gebeurd, ziet er indrukwekkend uit.
Ik ga gelijk even kijken.
Mooie wijzertjes deze
Dit is gewoon patina. Ik heb wel eens gelezen dat dit wel vaker met vintage blauwe wijzerplaten gebeurt. Puur op deze theorie gebaseerd denk ik dat hij ooit blauw was.
Ik heb een paar foto’s gemaakt, Harry, laat je oog er nog een keertje overheen schijnen aub, volgens mij zit het wel snor, ik zie dat het nog steeds loopt, hoewel de energie bijna op is. Ik heb nog een drie slagen opgedraaid en dan valt het weer terug, dus geprobeerd net tegen die grens aan te komen en heb het even op de timegrapher gelegd.
Dankjewel Dirk, ik vind het ook altijd weer leuk die verschillen te zien, die jij hebt opgeknapt is ook goed gedaan!
Ik ben ook fan van het merk Atlantic, deze is echt heeel mooi!
O, dat ziet er goed uit. Niks mis met dat deksteentje. Was dus een vertekend beeld.op de andere foto.
Op zich zijn de waarden op de timegrapher niet heel slecht, maar het loopt wel heel onregelmatig. Een service zal het horloge goed doen
Ja, dat gaat ook gebeuren, er moet ook een nieuwe veer in, die heb ik wel liggen, denk ik.
Gelukkig dat er verder niks aan de hand is, ik denk als het even tot rust zou kunnen komen dat de data er beter uit zou zien, maar ik heb het erop gelegd en een foto gemaakt. Ik vind het best wel een hoge amplitude met zo weinig energie, de lift angle zal toch wel goed staan?, 52
Dank je Don.