Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Met dank aan Rik (@MeNToR )
Seventies- vibe Alarmhorloge met AS 1931

23 likes

Dank je! Ik zal eens een overzicht foto maken :wink:
Vandaag de Connie:

31 likes

Lekkere combi weer!

1 like

25 likes

Dito :ok_hand::star_struck: en mooi horloge :ok_hand:

1 like

Danku :sunglasses:

1 like

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

25 likes

Goedemorgen

19 likes

Leuk! Je doet zoveel voor mij, dus deze gaf ik je graag én het is weer eens wat anders. Deze Memostar is eigenlijk een Sicura. Als lid van de Britse ANWB (The Automobile Association ofwel AA) kon je hem destijds met korting kopen, maar hij werd uitgebracht onder een andere naam. Kast, glas, wijzerplaat en uurwerk zijn volledig Sicura, alleen het merkje op de plaat is anders, maar wel met een echte A. Schild 1931 aan boord dus

Er zijn er destijds aardig wat verkocht, maar er zijn er nog maar weinig in mooie staat over. Omdat het een koopje was ( £14,95) zijn ze vaak intensief gebruikt als echt werktuig. Ik heb er zelf ook één in het originele doosje, met aankoopbewijs én, heel leuk, de originele advertentie van toen. Die van mij is laat verkocht, in 1983, waarschijnlijk van oude voorraad. De meeste exemplaren dateren uit de jaren '70.

25 likes

28 likes

Electronisch vandaag.

25 likes

Corvair op woensdag

25 likes

19 likes

Prachtige Luc :+1:. Wel oppassen met restanten van het Radium hoor.

1 like

Een Roamer Stingray vandaag.

25 likes

Goedemorgen,

Bling-bling Emkoza vandaag met dito bandje:

:ukraine:

22 likes

Een goedemorgen nog!

34 likes

Vandaag de Pontiac maar weer een wat draagtijd geven.

31 likes

Zo vet, dit!

1 like

Alleen dat het een mysterie is. Hoe zou een FHF-1146 uurwerk in een Alpina kunnen komen? https://17jewels.info/ vermeldt dat dit caliber een ontwerp uit de jaren-1920 is.

1 like