Goedemorgen HF, Ricoh Dynamic Wide met facet glas
Dag is net aan het verspringen ![]()
Belofte maakt schuld, dus vandaag mijn Ricoh automatic uit 1970 om de pols. Zou genezend werken zei @Dutchspur (Petro). Was wel lastig om op te winden met mijn worstenvingers, maar is gelukt ![]()
Ik kan nu zeggen vandaag een echte vintage om de pols ![]()
Voel mij gelijk een stuk beter Petro ![]()
Hele mooie dresser
, alleen die naam doet mij aan een ziekte denken ![]()
Mijn beste,
En het doet mij denken aan een Heilige. ![]()
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Is het juk niet gewoon eruit geschoten? Is Tissot om bekend…
Wie was hier nu de dokter?![]()
Ik heb dezelfde, maar ik voel me ook niet Russisch, blijft lastig. Mijn vintage Talking horloge spreekt Italiaans, dus dat schiet ook niet op.
Vandaag het vette kerstkadoo van @Techca om de pols.
verdient een verhaaltje: die zag ik maanden geleden bij @Techca. Paar maanden later weer op bezoek daar en ik zag de pontiac niet meer … ja dikke bummer dacht ik toen, want ik wilde er naar vragen. En toen deed ik afgelopen week mijn kerstkadootje open en wat zat er in ja hoor deze dikke vette pontiac international die ik zo cool vond. Helemaal overdonderd en blij want die vond ik zo mooi en ik dacht dat ie weg was maar hij was niet weg, hij was gewoon verhuisd naar mijn kerstpakje
En op de band waarvan ik eens had gezegd “oeh wat een mooie grijze band” Nah ik ben helemaal in mijn nopjes met dit toppertje
Zonder verdere omhaal is dan hier mijn dikke vette pontiac international
En hij kwam in een doos, k zou het nog vergeten, maar dus een dikke vette pontiac in een dikke vette doos naast zijn broertje sterrenhemel pontiac
Ik heb geen idee of dit zo is. Het horloge loopt verder naar behoren, gangreserve etc. Maar niet volledig functioneel zo. En openmaken doe ik liever niet, wil niets kapot maken. Ben erg blij met deze Tissot.
haha Bas, nou ja dokter is een beetje te hoog gegrepen. Maar ben nog wel de horlogetherapeut ![]()
Wat werkt er dan niet? Kun je hem niet met de hand opwinden?