Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Heerlijk pragmatisch :joy:

2 likes

Hij vond toen een mechanisch horloge zeer ouderwets.
Hij was uitvinder bij Philips en wilde moderne machines ontwerpen. En dan aankomen met een ouderwets mechanisch horloge…pfffff

9 likes

Vandaag deze Ricoh Autojust om

19 likes

Heb even gezocht, ik heb ook twee Dynamic Wide met blauwe wijzerplaat in de project bak, alleen geen facetglas :confused:

15 likes

Dan heb ik denk ik nog wel wat koerswinst aan hem te danken. :pray:t3:

1 like

Ja super grappig, ik ken een gepensioneerd bankwerker bij Philips die hobbymatig horlogemaker was, die kreeg bij 25 jaar gelukkig een mechanische, want de quartz had hij geweigerd :joy:

4 likes

metro rondje vandaag

15 likes

Mooie reden om eens even niet te wisselen :hugs:

1 like

Nog mooi op tijd af gekregen voor oudejaarsavond :partying_face:

24 likes

Goedemiddag HF’ers,

Vandaag draag ik een Revue Sport, waarschijnlijk uit de jaren ’50. Een mooi ingetogen horloge met een rustige wijzerplaat, opgelegde cijfers en een fraaie kleine seconde.

Binnenin zit kaliber 59,

17 likes

In navolging van scudo doe ik mee, vvor mijn pa.

19 likes

Mocht iemand nog twijfelen aan de datum, deze staat in het Nederlands. Mijn beste wensen voor iedereen hier. Veel geluk en gezondheid :clinking_glasses:

17 likes

76758ee2444e05522ddbf624b99c42ad81ef49e5

Dit familiestuk, 4e generatie.

19 likes

20 likes

Que? Is deze 150 jaar oud :crazy_face:

In 1954 van overgrootvader, in 1966 van grootvader, in 1989 van vader, in 2008 van mij…
Is bestemd voor mijn kleinzoon uit 2017, maar die moet nog maar even wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Cool :sunglasses:

1 like

Beste vintage vrienden, wens jullie allen een fijne jaarwisseling en een gezond en goed 2026.
Moet natuurlijk wel een vintage posten :wink:

17 likes

Fijne jaarwisseling gewenst!!

14 likes

Ik ben er klaar voor :clinking_glasses:

8 likes