Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

De Da Vinci’s lugs maken hem smaakgevoelig, anders was dit horloge makkelijk 2x zo geliefd en waardevol geweest.

Zeker niet! Ik ken de module uit mijn IWC perpetual, maar ik heb een Pusher voor het verzetten.

2 likes

Bezoek aan kunstcentrum 38CC en perfect fietsweer om deze pas gerepareerde jumbo Eterna om de pols testen :sunglasses:

26 likes

27 likes

29 likes

Kun je een foto van de kurk delen? Ben toch wel benieuwd.

21 likes

Vintage Rolex wordt meestal niet warm ontvangen in dit topic. Ik vind sommige modellen - zonder verder allerlei bijkomende gedachtes - gewoon mooi. Zoals deze…

25 likes

Gewoon lekker posten.

2 likes

Oh absoluut. Maar vind het wel interessant: in sommige topics wordt er ‘afkeurend’ gereageerd op een rollie en in andere topics kun je niet zonder :thinking::grin:

4 likes

Vintage liefhebbers houden van de achtergrond van een horloge. Een verhaaltje erbij, welk type, bouwjaar, foto van het uurwerk. Dat waardeert het gros vast wel.

2 likes

Gekke mensen hè die vintagefiguren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nouja net van de werkbank een Squale Medium:

27 likes

Geen Rolex maar/en heel tof! :+1:t2::grin:

2 likes

Vanmiddag in Amsterdam een leuke gtg met @Cikonemo in zijn mooie nieuwe zaak voor koffie, gebak en broodjes.

Dit droegen we:

Ietsje groter beeld:

Ja ja, die van mij heb ik een paar minuten vooruit gezet :shushing_face:

:coffee:

28 likes

Ach, ik heb ook horloges die anderen helemaal niets zullen vinden. Ik heb zelf niets met Rolex. Zal hem er deels in zitten dat ik ook niet echt iets met duikers heb. Gewoon lekker dragen wat je zelf mooi en leuk vind en lekker posten :+1:t2:

4 likes

Nee (helaas?) geen Rolexen in huize TKH, verder dan een Tudor kom ik niet:

Een Rolly heb ik wel :rofl:

31 likes

Tissot, what else!

27 likes

26 likes

Damn wat een knapperd!

1 like

Fijne avond allemaal!!:watch:

30 likes

Thx.
Heb de originele band maar is mij een 2 cm te klein maar doet het ook prima op leer.
En draagt voor mij comfortabel, heb ik eigenlijk liever dan staal.

1 like