Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Nee maar ik heb veel in de collectie waar geen tweede van te vinden is, meestal zijn dat niet de meest dure horloges geweest :sweat_smile:

4 likes

21 likes

Vandaag een mooie Seiko Lord Marvel 5740-8000 lowbeat. Deze heeft, in tegenstelling tot de 36K versie mooie volledig goudkleuriger markers en wijzers. Dat geeft het horloge veel meer stijl.

26 likes

Goedemorgen,

Wel apart dat die datum scheef staat t.o.v. het datumvenster. En het is niet omdat de datumring los zit of zo, want als ik een dag doordraai, is het hetzelfde:

Prettig weekend.

:ukraine:

21 likes

Halve Belg uit de veertiger jaren :drooling_face:

25 likes

Zo mooi … :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi hoor.
Kleintje of niet?

1 like

Alsof er een andere datumring / donoruurwerk is geplaatst. Maar het heeft wel wat.

2 likes

23 likes

M’n werk is klaar, ben van een G-shock gewisseld naar iets heel anders…. Dat is het leuke aan horloges. De keuze is reuze🤣

23 likes

@Martijn kan helaas niet reageren op de post zelf maar wat een prachtige NOS Aquadive die je gevonden hebt. Heel veel plezier ermee!! Groetjes van zijn niet NOS Aquadive broertje

22 likes

19 likes

Rondje Rotterdam :selfie:

Yema time

26 likes

34 mm. Valt mee en draagt heel comfortabel.

2 likes

Seiko 6138-0040 Bullhead uit 1974

26 likes

20 likes

Fijne avond allemaal!!:watch:

22 likes

Mijn heerlijk zittende Edox Delfin, een week of 6 geleden hier op het forum gekocht. Vintage sportieve kasten draagt toch wel erg lekker op m’n wat smallere polsjes.

22 likes

Goedemiddag liefhebbers,
Vandaag deze Ball Official RR Standard om de pols — het eerste vintage horloge dat ik ooit heb gekocht, en waarmee mijn hele verzameling is begonnen.
Binnenin tikt een AS 1604B kaliber, afgesteld in vijf posities, met 21 jewels, met de toevoeging van een extra mechanische hack voor maximale nauwkeurigheid
Een klassiek spoorweghorloge uit het begin van de jaren ’60, bekend om zijn precisie en betrouwbaarheid.

AS 1604B

19 likes