Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Heel mooi!

Is het niet te polijsten? Een glaasje vonden voor deze is niet eenvoudig! Wel een mooie hoor!

Misschien is het te polijsten, heb er nog geen onderzoek naar gedaan.
Er zit wel een soort barst boven in het glas.
Weet ook niet zeker of het acryl , kristal of safier is. ben dat nog aan het onderzoeken op internet.

Is geen haast bij dus het gaat me zeker lukken om het mooier te krijgen dan het nu is.

1 like

Vroege wekker op maandag. :sweat_smile:

20 likes

16 likes

Leuke er bij passende flex ook :+1:t2:

1 like

Vandaag een rikketik aanwinst van afgelopen zondag.
Vostok Amphibia die niet liep omdat het schroefje van de veerton op de balans lag. Deze is een new old stock. Gekocht van een Duitse standhouder die, omdat het horloge niet liep, flink wat van de prijs af deed. Soms zit het mee…
Nog uit het CCCP tijdperk

19 likes

22 likes

21 likes

21 likes

Ik vind deze Seiko Sportsman 7 stiekem erg leuk. Ik vind het wel leuk, dat men, voor die tijd, een budget horloge voorzag van een stalen kast en de gegraveerde indices verguld heeft en zelfs de opdruk in goudkleur hebben gedaan.

21 likes

22 likes

Goedemorgen,

Een 80er of 90er jaren bling-bling ana-digi:

:ukraine:

16 likes

Ook van de Rikketik
Getuige van een zwaar leven…

24 likes

Seiko 6309-7049. Budget vrij gemaakt voor een diepte-investering in een zwart leren(?) bandje bij Ome Ali. Totaal €0,88 incl verzending. Dat dan weer wel.

19 likes

Speedy Tuesday dus deze omgedaan, blijft een mooi horloge krijgt helaas te weinig polstijd

22 likes

Deze eind 1920’s zilveren 13 ligne Tissot weer een dagje. Kast schoongemaakt en een nieuw bandje van de Rikketik. Een lichter bandje en iets meer taper zou mooier zijn, maar voor 5 Euro kun je niet alles hebben. In elk geval beter dan de perlon die erop zat :sweat_smile:

32 likes

Lekker hoekige bijvangst bij een omega

23 likes

Vandaag bij de INCAS :yum:

20 likes

Crosspost
Deze net van of eigenlijk nog op de werkbank.
Eiger Superior met AS 1130 uurwerk

19 likes