Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Nog ff wachten…….

24 likes

Deze weer eens uit een lade opgediept:

24 likes

29 likes

Goedemiddag vintage liefhebbers,

Vandaag draag ik deze Svalan Sportsman “Bullseye Tuxedo”, voorzien van een AS 1130 kaliber met 15 jewels. Dit horloge is gisteren binnengekomen.
De kast heb ik ultrasoon gereinigd en er een nieuw glas in gezet dat ik heb verlaagd en iets afgeslepen, zodat het beter bij het horloge past.

27 likes

Lekkere dial :ok_hand:

1 like

Dank je. Vind ik ook wel eigenlijk :grin:

1 like

Hij liep vanmorgen nog na het laatste gebruik op zondag, dus nogmaals gepakt. Wat een heerlijk horloge. Ooit krijgt 'ie een knap bandje, maar dit draagt wel lekker.

26 likes

Vet man!

2 likes

Mooi exemplaar!

Hier mijn nieuwe aanwinst…

26 likes

34 likes

Goede middag :smiley:

Horloge van deze week:

Clerc handopwinder met “linnen” wijzerplaat :watch:

27 likes

33 likes

Vet!

1 like

Ik ken het topic maar waar ligt daar de grens?

De Kienzle draait lekker.

Het glaasje ga ik eerst een keer goed polijsten. De lume licht aardig fel op, dus hopelijk brengt Sinterklaas me dit jaar de gevraagde Geigermeter - je moet toch wat vragen… :upside_down_face:.

19 likes

De grens voor het youngtimer topic ligt rond 2005. Het gaat om horloges uit de jaren 90 en begin 2000, dat zijn namelijk nog geen echte vintage stukken maar kunnen best als toekomstige klassiekers gezien worden.

Ik denk overigens dat we het niet zo heel strak hoeven te stellen, een horloge dat als toekomstige klassieker bestempeld kan worden hoort daar gewoon in lijkt me, dus ook de Alpenist waar het over ging uit 2006…

Praatstukken met een iets kortere geschiedenis :call_me_hand:

4 likes

Met deze Oris aan de pols wens ik iedereen een fijne nacht toe.:four_leaf_clover::beer:

31 likes

Goedemorgen
Vandaag de Topaz 200.

26 likes

Die heb ik ook eentje liggen met een blauw/paarse plaat. Heeft wel een aparte manier van datum instellen.

1 like

23 likes