Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Avant Garde uit de DDR

30 likes

Goedemorgen

:ukraine:

21 likes

Wat een beauty :smiling_face_with_three_hearts:

Monval automatic vandaag.

30 likes

Dit in acht genomen: waarschijnlijk een (Zwitsers) Tenor Dorly TDB 1369 uurwerk. Werd o.a. ook gebruikt door Dugena, en misschien Junghans?

2 likes

Het is zes weken (!) onderweg geweest, van een gat van niks in Indonesië, met waterbuffel en kar naar Jakarta, het vliegtuig op naar België (jaaa, dat was drie jaar geleden handig geweest), van daar per huifkar naar Praag, en na drie nagelbijtwaardige weken daar in de douane-limbo gehangen te hebben, viel het vandaag op de mat in mijn eigen gat van niks in het Oostblok.

En potverdorie @Jenneke, wat een gouden tip was dat :heart: Op maat gemaakt want ik heb smalle polsen én de Rado heeft 19mm breed nodig, maar het resultaat mag er echt zijn.

En of :sunglasses:

Ik moet enkel nog wennen aan de datum/dag snelverzet van de Rado want ik had 'm weer omgekeerd vast. :sweat_smile:

31 likes

Net opgehaald bij @PaJa, mooie KS met originele gesp, doos en gebruiksaanwijzing. Blij mee.

30 likes

Heel mooi!

1 like

Plaatjesdag voor de CONSTANTA :smile:

24 likes

Goedemiddag.

Svalan Sportsman AS1130

26 likes

25 likes

Helva duiker met dieptemeter

27 likes

Ondanks de beschadiging van het glas (heeft iemand een tip voor me waar deze nog te verkrijgen is ?) vandaag eens kijken hoe die loopt.

21 likes

Rondje Delft -7015 mee :bike:

23 likes

21 likes

Goedenavond, wissel met Nelson Supermaster. 1960-1969

EB 8021-68

17 likes

21 likes

Typisch voorbeeld dat de horloge-hobby niet zo duur hoeft te zijn :smiley:

28 likes

Yep, ik heb die van mij ook voor weinig, toevallig ook vandaag om (zie boven), leuke horloges zijn dit :+1:

2 likes

Wauw, wauw en oh ja… Wauw!

1 like