Heel gaaf
veel draagplezier!
Heel
Erg
Mooi
Sinds ik hem bij @Vintagewatchstuff heb gezien staat deze ook op de lange termijn lijst.
En ik vind het te grappig dat ik de hapjes van de yema tweeling nu kan plaatsen ![]()
Edit: Lichtbruin juchtleer?
Heel bijzonder! Nooit eerder gezien.
Geniet ervan!
Aparte wijzerplaat, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ![]()
Mijn beste,
Gefeliciteerd!!
Apart hoor!!
Een kunstzinnig horloge!!
Ik wens je er veel inspiratie mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd met dit leuke horloge! Sushi cant be unseen.
In het thema van de sushi. Zwarte of grijze band van rog (stingray). Heeft ook bijzondere stippen.
Danke! Ben er verschrikkelijk mee in mijn nopjes. ![]()
Die kende ik nog niet. Mooie dingen en niet gek duur ook precies. Ik zat ook richting struisvogel of kameel te denken, maar ik ben niet echt thuis in de specialere materialen. Qua kleur ook aan het twijfelen wat ik er best mee doe.
Nee, geen maand. Dag in de week, dagnaam, datum ![]()
Staat inderdaad op de “eens uitproberen” lijst. Misschien eens “AI” een paar mockups laten maken. ![]()
Zwart ligt voor de hand maar de huidige strap - beige/taupe/bruin? Hoe heet zoiets überhaupt? - is verrassend mooi qua kleur dus zet wel aan het denken. Enkel twee maten te lang voor mijn polsjes.
Mesh is categoriek nee. ![]()
Er staan er geen bruikbare te koop. Ik gluurde al eens snel ![]()
Lichtbruin zou zomaar super kunnen uitvallen inderdaad. Maar juchtleer, dat moet ik opzoeken.
Ha, zéker eens AI laten passen. Had ik nooit aan gedacht ![]()
Tof, dat heb nog niet eerder gezien. Weer wat geleerd.
En ik weet niet hoe meneer Tuns dat doet maar ze vallen altijd door de brievenbus zonder importkosten hier in Nl.
Prachtig
alvast veel draagplezier gewenst.
Erg leuk en apart horloge! Heel veel plezier gewenst.
Draag hem met plezier, heb ik altijd gedaan en nog steeds
T is een mooike. Zeg moet ik hier een keer kijken wat ik nog van banden heb, met de dhl &co niet maar met de gewone brievenpost krijg ik wel een pakje bij jou ![]()
Enjoy!
Tof horloge met eigen smoel. Toch bijzonder wat Rado destijds allemaal heeft gemaakt. Veel draagplezier!
Gefeliciteerd met je bijzondere NA. Deze is leuk ![]()
Gefeliciteerd! Cool ding hoor.
Gaaf horloge! Nog nooit gezien.
Gefeliciteerd ![]()
Proficiat met je nieuwe aanwinst, een bijzonder horloge!!![]()
![]()
Leuke topic voor een klassieke rado.!
Ik zou voor een goede zwarte band gaan. Gewoon iets van saffiano leer bijv. of evt. sail cloth. Dit horloge lokt natuurlijk een beetje uit dat je er een speciale band bij gaat zoeken, maar ik denk dat het dan juist af gaat leiden van de speciale wijzerplaat. Die is al mooi genoeg toch? Heel veel plezier ervan iig!
Leuke aanwinst!
ik zou ook zo enthousiast zijn moest ik zoiets degelijks vinden ![]()
draag hem met plezier