Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Een Diana?

1 like

Ik vind dit samen met de Ebel echt toppers uit jouw collectie. Echt horloges met een eigen gezicht, maar tegelijkertijd heel draagbaar en veelzijdig

1 like

:100:

1 like

Nope, MG en is supersnel geraden :dash:

1 like

Goedenavond vintage vrienden,

Deze week is het thema: toon je HFLE’s uit het verleden , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week, mocht je meerdere horloges hebben die aan het thema voldoen, lekker spreiden over de week.

Dit thema loopt door tot 28-6-2026 vanaf post 1901 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik :smiley:

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

Vandaag draag/droeg ik, vanwege het zelden echt waterdicht en ook niet zweetdicht zijn van bijna alle vintage horloges, helemaal geen horloge.
Voor morgen heb ik iets uitgezocht wat ik zelden draag. Een duikert. Geen vintage. Ooit eens gekocht omdat het me wel leuk leek om ook eens zo iets te hebben. Omdat ik 'm eigenlijk te groot vind, draag ik 'm zelden, maar morgen gaat ie een dagje om de pols… Omdat ik niet van stalen bracelets hou en ik er toch niet mee ga zwemmen of zo, toch maar wel op een leren bandje

Orient Duiker Ray II F6922

20 likes

Goedemorgen!

23 likes

Deze vroege automaat… ( eind jaren 40!) MST inhouse kaliber.

24 likes

26 likes

Een tresor, meer wert ik er niet van. Wel dat de eigenaar er poepzuinig op was. Ik dus ook…

1 like

21 likes

Een Italiaan is Okay vandaag :smiling_face:

21 likes

24 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

21 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

18 likes

19 likes