Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Deze Villard Nautoscaph. Eén van de horloges die het langste in mijn collectie zit. Misschien wel het langste. Overgenomen van @septentrio nadat ik een zoekertje had geplaatst hier. ‘Ik zoek zo’n soort duiker’ was de vraag. Nog niet wetende dat dit een skin diver heet.
Achteraf gezien mazzel dat dit jaren later naar mijn idee nog steeds een van de mooiste skin divers is met de coffin markers en sword hands

Het Bandje gemaakt van rog is voor mij een perfect match, zowel qua kleur als ‘thema”.
Ook deze overgenomen hier op het forum nadat deze in het blauw verscheen, liggend op een stapel Oost-Aziatische nieuwsbladen. Voor wie hier inmiddels een decennium rondhangt is dat een herkenbaar fenomeen

27 likes

Je hebt ‘m nog steeds Rory, cool!

1 like

24 likes

Oost Duitser :sunglasses:

21 likes

20 likes

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!:watch:

19 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

15 likes

Net binnen, fraai 1920’s Art deco Tissot zakhorloge met zilveren Huguenin Frères kast een Tissot kaliber 210 :sunglasses:

28 likes

Goedemiddag,

27 likes

20 likes

Hier ook een Oost-Duitser.

21 likes

Een mooie oude Seiko! binnenkort zal ik foto toevoegen.

1 like

Met dit warm weer is een lekker licht klein dingetje toch eigenlijk wel prettiger.

23 likes

25 likes

De 100 Sports als wissel :sun_behind_rain_cloud:

19 likes

Deze Swatch “Skin” uit 1997 zat als bijvangst in een lot. Band gereinigd en nieuwe knoopcel in een batterij-lekvrij uurwerkje (love it) en dragen maar! Barstje in het glas neem ik graag op de koop toe

Ongelovelijk dun, deze serie:

17 likes

Fijne avond!!:watch:

20 likes

20 likes

Prachtig horloge in al zn facetten :ok_hand::+1:

1 like

Dank je Ernst.

Toevallig heb ik 'm gisteren een nieuwe chroomlaag gegeven.
Eerst zag het er zo uit,

15 likes