Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Vandaag maar eens openen met deze LM

29 likes

33 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

25 likes

Mooie dag voor een zonnige Breitling :grin:

20 likes

En vrij! En lekker in de tuin! :smiling_face:

28 likes

30 likes

Mooie Jan!! Nieuwe aanwinst?

1 like

Deze oerdegelijke ZentRa heb ik al een tijdje. Gerestaureerd door @vouwfietser , dus hij loopt perfect, enkele sec. per dag. Duitse kwaliteit toen dat nog kon, eind 60ties. :grinning:

2 likes

20 likes

Win win, leuk om weer eens iets van je te horen!

2 likes

Goedemiddag vandaag de Fortis weer eens om.
Fijne middag en avond allen.

23 likes

Certina Waterking die mijn opa in '64 kreeg toen hij 25 jaar in dienst was bij de staatsmijnen

28 likes

Vandaag deze kleine Seiko uiit de jaren '40-50. Komt net van de werkbank.

31 likes

Goedemiddag,

Het bijzondere aan deze wijzerplaat is dat hij op zo’n manier verouderd is dat er een spinnenwebachtig, onregelmatig patroon is ontstaan.

31 likes

Eigenlijk te klein voor de herenpols, dit Michel Herbelin goldcapped tankje uit de 70’s
Draai op een erg net ETA uurwerkje
Zat als verassende bijvangst in een lotje. Vandaag even een bandje op gezet en toch maar even dragen dan :wink:

25 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Deze 2 weken is het thema: toon vakantiefoto’s natuurlijk wel met je horloge , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

En zoals altijd, probeer te spreiden over de 2 weken, mocht je meerdere vakantiefoto’s met je horloge(s) hebben die aan het thema voldoen, lekker spreiden over deze 2 weken

Dit thema loopt door tot 30-8-2026, dit ivm de vakantieperiode vanaf post 2450 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, zie mijn inleiding bij themaweken. Even een pb sturen en de rest doe ik :smiley:. Zeker nu belangrijk om inleiding te lezen want ik ga er een weekje tussenuit!

Natuurlijk wens ik iedereen weer 2 leuke themaweken :+1:

1 like

Goedemorgen

Helaas geen vakantie hier

27 likes

Zoals schreef in de inleiding, nog niet op vakantie geweest, mogen ook foto’s uit 2025😉

1 like

Goedemorgen!

Foto van vannacht. Vergeten te posten…:sweat_smile:

Fijne dag gewenst!:four_leaf_clover:

33 likes

Nog eens een Mido-loze week verplichten want anders verdringt die de rest van de collectie veel te makkelijk. Voor alle Mido-geweld kan @Vintagewatchstuff nu inspringen. :smile:

Mijn grootste vintage, door de gekromde lugs draagt die super comfortabel.

28 likes