Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Leuke vondst dit!

Correct. Maar natuurlijk geen verrassing dat handelsbedrijven bij dezelfde fabrikanten inkochten.

Ook binnen de Finse Leijona’s zie je verschillende leeuwen afgebeeld. Hier een met een open bek

Hear hear! :lion:

20 likes

Landeron 48, chronographe Suisse vandaag.

31 likes

Leuk! Behalve de leeuwen horloges, kun je dus ook de logo’s verzamelen… :joy:

Vandaag nog maar eens een Leeuw. Een wat modernere Leijona, ik schat uit medio jaren 70. Deze heb ik inmiddels al weer een paar jaar. Ik mocht ‘m ooit overnemen van brother in arms (waar het de leeuwtjes betreft) @Proenski. Het uurwerk is een AS/ST 969-4 (de gesuperde versie van de generieke ST 96) met een mooie verkoperde afwerking en ook nog eens Leijona gesigneerd. Ik draag hem regelmatig. Een fijn horloge, met een prachtige groene wijzerplaat.

afbeelding

21 likes

Middag wisseltje,

23 likes

Heel mooi horloge, relatief ook groot voor die periode. 36mm?

1 like

Hij is zelfs wat groter…

24 likes

Ik moest wel eerst op zoek naar een nieuw batterijtje :rofl:

1 like

25 likes

26 likes

En alweer een wissel :thinking:

24 likes

25 likes

Fijn weekend gewenst allemaal! :four_leaf_clover: :slightly_smiling_face:

Cheers!:clinking_glasses:

23 likes

En wat voor een :star_struck::star_struck:

3 likes

25 likes

Goedenavond, wissel met Atlantic.


37.5 mm excl. kroon

23 likes

27 likes

Altijd leuk om deze terug te zien, ik gooi er ook zo’n jaren 70 exemplaar in:

29 likes

En deze komt ook naar Nederland! Logo van oud mannetje, maar met de ogen open!


28 likes

Da’s een bekende van me! Koesteren, want Leijona bull’s eyes zie je niet vaak.

32 likes

Ah, zo hoort ie eruit te zien!

2 likes