Welke vintage gaan wij morgen dragen

Hij ligt ook niet in de weg, hoor. Praktijk is echter dat hij lang niet de draagtijd krijgt die hij verdient.

Overigens, een 37 mm stalen Jaeger Le Coultre zou denk ik een stuk meer (door mij) worden gedragen. Prijs is echter wel van een ander niveau.

Die draagtijd opmerking is voor mij dan wel een enorm probleem, ik heb heel veel meer dan een paar vintage horloges die ik zelf af en toe draag en als ik die draagtijd wil halen dan moet ik minstens 500 jaar oud worden en dat zie ik niet gebeuren. Overigens zit de AOW instantie die de betalingen moet doen daarop ook niet te wachten.
Als het goed is, dan heb ik nog een stalen le Coultre memovox met Kal.911 liggen van die maat die jij graag zou dragen…

Kruip in dat geval de zolder maar eens op dan! :wink:

Dit is de stalen memovox Kal.911. 35 mm kastmaat zonder kroon. de jumbo memovox heeft kastmaat 38,5 mm. zie de foto.


Ik heb ook nog een Futurematic met een afwijkende kast en aparte wijzerplaat.

1 like

Futurematic met Lume wijzers… Ook niet eerder gezien. Wel mooie plaat.

Geprobeerd, werkt niet bij mij :innocent: ik vergeet dat gewoon. Maar ik vind het prachtig als mensen er moeite en passie in stoppen om de vintage horloges te behouden.

Daar kan ik echt geen “like” aan geven. :smile:

Dat zou ik ook niet hebben gedaan.

Voor morgen een Seiko, die dingen blijven lopen.
.

Deze dan maar weer.

1 like

Deze is aardig voor morgen.

1 like

Deze morgen weer,kan niet wachten :grinning:

2 likes

Voor morgen ga ik mijn Hamilton Ventura maar eens aandoen. Dit horloge blijft altijd part door de vormgeving.

2 likes