Zoals sommige van jullie weten ben ik op dit moment op zoek naar een mooie vintage Rolex met matte plaat en plexi.
Nu heb ik al wat mooie dingen voorbij zien komen maar nu begin ik wat twijfelen, een 1680 is vet maar een 5513 en een 1675 zijn ook ontzettend mooi.En misschien zijn er nog andere refs waar ik helemaal niet naar gekeken heb. . . .
Grrr, ik weet het even niet meer. Het liefst zou ik ze allemaal willen maar dat gaat helaas niet.
Wat vinden jullie de mooiste, redelijk betaalbare vintage en waarom (tot 5000 euro svp)?
Als je er zelf een hebt, zou je er dan svp een foto van kunnen posten voor inspiratie?
Mocht je een mooie te koop weten of hebben dan graag via PB reageren!!
Ooit komt er hier ook nog eens een vintage rolex. Afhankelijk van hoe de collectie er dan uitziet zou ik mijn keuze maken. Zoals ik het nu zie, zou ik graag naast de sub date en expII een 1675 zien. Net wat anders dan de twee moderne en zo mooi! Verkleurde Pepsi insert, gelige patina…ik droom nog even verder :z
Even om misverstanden te voorkomen, ik heb géén binding met de verkoper :~
Zonder dollen, zoals al aangegeven hierboven zou ik gaan voor een lekkere 5513.
Maar een 1675 is ook niet mis, als ik het goed heb heeft Bommel die ook?
Een mooie Rolex vanaf de foto. Ik vraag me alleen af of de verkleuring van het tritium wel
echt langs de natuurlijke weg is verkregen. Het ziet er op de foto zo orange / beige-achtig uit.