Welke vintage zaak neemt ook Tag Heuer quartz?

Hallo allemaal, sinds kort ben ik voor de lol meer actief bezig met horloges. Erg verslavend moet ik zeggen… Ik wil graag mijn Klassieke Tag Heuer Quartz 200m (plusminus 1985/1986) als inruil gebruiken voor de aanschaf van een (vintage) Omega Seamaster. Ik heb de TH 15 jaar gehad maar draag hem al 5 jaar niet meer. Nu verkopen veel zaken meestal slechts mechanische klokken. Weten jullie wie ook vintage quartzen koopt en dus misschien ook als inruil? Maar goed, misschien zitten hier nog liefhebbers? Hierbij enkele foto’s (moet hem wel nog even reinigen). Oorspronkelijk hoort er de bicolor band bij die je op een van de foto’s ziet. Ik heb later voor 248 gulden de metalen (titanium?) band erbij gekocht. Er is een klein stukje van de kroon af maar ik heb begrepen dat reparatie van de kroon soms meer kwaad dan goed doet. Graag jullie advies met betrekking tot beste verkoopplek. Groet, Luc.

Je kunt dit horloge natuurlijk ook hier te koop aanbieden.

De kroon is zgn. “FUBAR” (Fucked Up Beyond All Recovery), er zijn originele vervangingskronen te krijgen. Of de investering lonend is voor de totale waarde van de klok waag ik sterk te betwijfelen.

Voor een idee van de waarde denk ik dat je op e-bay zou moeten rondkijken.
Verwacht geen wereldprijzen, quartz, oud en TAG levert geen al te dure combi op.

– moved topic –

Wel een leuke klok, ik zou hem hier te koop aanbieden idd, let wel even op hoe het dat moet doen inzake alle relevante gegevens.

succes ermee.