Welke wegdoen?

Ik heb nog een aantal horloges welke ik eigenlijk niet of nauwelijks draag en ik daarom overweeg om er afstand van te nemen. Welke zouden jullie wegdoen?

3 likes

Lastig te zeggen, ik vindt ze allemaal wel leuk om te hebben/houden.

Als ik er dan toch 1 zou moeten noemen, de Citizen.
Mocht je het met me eens zijn, dan verneem ik dat graag en wil die best van je overnemen :wink:

1 like

Al deze vijf zijn nu vervloekt.
Allemaal weg dus.

3 likes

Alleen de Seiko chronograaf houden, de rest mag wel weg.

2 likes

Rest wegdoen behalve de Seiko Bullhead zou mijn keuze zijn

2 likes

Ik zou ze er allemaal uit doen; hopla in het blauwe gedeelte. :wink:

En dan lekker nieuw en vers beginnen met iets wat je nu mooi vindt!

Ik zeg dit omdat je zelf niet aangeeft Ă©Ă©n specifiek horloge te willen behouden. :slightly_smiling_face::+1:

6 likes

Niet gehinderd door enige kennis of verstand van zaken: weg met die middelste.

1 like

als je zelf al aangeeft dat je ze allemaal overweegt weg te doen, zou ik ze allemaal weg doen (en iets aanschaffen welke je niet overweegt weg te doen). Blijkbaar zit er niet een tussen die voor jou speciaal is.

Edit: eigenlijk precies wat @Klokkengek zegt dus :blush:

3 likes

Ik zou zeggen alle Seiko’s en ben zeker geen anti Seiko (hrb er zelf ook meerdere) maar het zijn zulke veelvoorkomende modellen. Die Ny0040 lekker houden. Draagt super en leuke geschiedenis, ik heb de versie met blauwe dial.

1 like

Tweede vijfje van boven, voegt weinig toe.

1 like

Die bovenste (skx volgensmij?) Houden en de rest weg, leuk dressertje voor kopen ofzo

1 like

Als je 't nooit draagt, zou ik zeggen: wegggg… :slight_smile:
Allevijf.

2 likes

Nou, omdat je het vraagt :wink:
Flatvent band op een skx met 171 plaat, nooit wegdoen dus. Wordt alleen maar meer waard.
2e meh, lijkt me erg veel aan geknutseld. Tenzij emotionele waarde, lekker weg doen.
3e, top bor bandje. Veel te leuk. Wat denk je hiervoor te krijgen? 3 tientjes, 4 tientjes (Geen idee hè, ik ben niet @koekoek). Zeker niet wegdoen.
4e, leuke chrono. Lekker verkopen en cashen. Die dingen worden alleen maar meer waard.
5e de citizen, heb je volgens mij al verkocht :+1:. Zo niet raak je die snel kwijt. Klassieker.

De vraag moet eigenlijk zijn, wat ga je ervoor terugkopen :sunglasses:.

1 like

De 2 in het midden wegdoen…want daar is zoveel aan geknutseld :thinking:

1 like

Ik zou alle Seiko’s weg doen. Direct! :wink:

1 like

Alles weg doen behalve de helmet.

1 like

niks wegdoen, mooie diverse collectie…

1 like