Welke witte?

ik wil mijn collectie verrijken met een horloge met een witte plaat…wat wil ik het liefst… dat is makkelijk een stalen rolex daytona met witte plaat… Echter is die onhaalbaar…Ik ga niet dik boven de list betalen…(ook de list prijs is voor mij aan de hoge kant)… Dus kijk ik naar de volgende modellen…
Rolex OP39 witteplaat
Sinn 104 wit
Omega seamaster 300m met de witte wave plaat…!

Wat vinden jullie? Of vergeet ik nog mooie witte platen (op staal)

  • Sinn 104
  • Rolex OP39
  • Omega Seamaster 300m
  • iets anders namelijk…

0 stemmers

5 likes

Poeh, moet ik per se kiezen?

Dit zijn drie horloges die ik allemaal wel in de kist zou willen hebben. De Sinn zou als eerste afvallen, maar de Seamaster en de OP vind ik allebei heeel mooi.

4 likes

Omega Seamaster Professional 300M every day of the freaking week! :+1:

:wink:

7 likes

Ongezien zou ik Rolex kiezen, maar hier wint de Omega het wel.

Ik heb een keer zo’n Seiko gebouwd.

https://www.instagram.com/p/Bf0XAlOB6am/

Het is aandoenlijk dat Omega mijn ideeën kopieert.

19 likes

Inderdaad twee druppels water!

2 likes

100% die seamaster

1 like

Ongekend he; die gelijkenis? :astonished:

2 likes

:point_up:
Hoewel de Sinn in het echt tegenviel. Hangt ook van je doel af. De Seamaster is veel sportiever of robuuster.
OP is meer euh… Ja, dat dus.

3 likes

Wat is je huidige collectie?

1 like

1 like

Doe je hier nu een prominent HF-lid na? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Rolex Oyster Perpetual 39 White. Explorer II polar ook overwogen?

1 like

Heb ik zeker overwogen… maar op een of andere manier heb ik de ene keer een wauw gevoel en de ander keer vind ik het niks…

SARB035? Stuk cheapere optie… maar in principe best zomers.

Anders vind ik zelf de OP het meest toegankelijk. De zwarte bezel maken de Omega en Sinn weer een heel stuk sportiever…

5 likes

gelukkig heb je een vierde optie :+1:
ik zou die nemen (ontdekken):wink:

1 like

Planet Ocean Olympic games edition. :yum:


.

7 likes

Met z’n collectie zou ik voor de Omega gaan!

1 like

Ik vind de Sinn veruit de mooiste van degenen die je hebt uitgekozen. Dat zit 'm in de vorm van de wijzers, de prachtige scherpe kast en de eigenSinnige bi-directionle bezel. Los daarvan produceert Sinn niet veel horloges, dus is het ook met afstand het meest exclusieve model.

De OP is een mooie tweede plaats. Veel mooier dan de Daytona, wat ik altijd maar een druk en lelijk onding vind, de OP is een vingeroefening in minimalisme en terughoudendheid, maar dan met een frisse witte wijzerplaat die 'm meer tot leven doet komen.

Ik zit zelf naar deze te loeren:

En dan zijn er velen die dit erg cool vinden, met Washi paper dial. Ik moet bekennen dat ik de power reserve nodeloos storend vind:

Als laatste een beetje een vreemde eend in deze bijt: De Oris Art Blakey Limited.

Dat ding is echt prachtig, en met een zeer cool verhaal er bij. Zie hier een review:

Maar als je dat te dressy vindt (wat ik vermoed) zou ik alras bij de Sinn uitkomen. Prachtig!

11 likes

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2097/0921/products/de00002w_2_800x.jpg?v=1499257505

Vermoedelijk niet jouw smaak, maar wel een gaaf horloge. Technisch goed en zeer betaalbaar.

Sinn 104 op de leren band😍

2 likes