Welke witte?

Een GS Snowflake is prima binnen een €5-6k bedrag te krijgen hoor. Adviesprijs is €6, dus met wat korting of jong gebruikt daaronder.

@Crownguard heeft er één :sunglasses:

2 likes

Het eindresultaat lijkt inderdaad erg op elkaar, al heb ik de Citizen nog niet in het echt mogen zien. Bij de Citizen lijken de logo’s ook nog eens boven de wijzerplaat te zweven, dat is ook een cool detail.

Heel mooi deze ook, die kende ik nog niet! Als je perse geen power reserve aan de voorkant wilt en wat minder wilt uitgeven is dit wel een prachtig altnatief. Wel staaf ipv titanium en je mist dan de Spring Drive, dat vind ik toch ook wel erg speciaal.

Moeilijk kiezen hoor, die Aquaracer is ook zeer fraai, net als de Colt van @daffie.

2 likes

Ex Colt van Daffie :wink: @anon53002072EV :+1:

Overigens is die plaat officieel zilver, al lijkt het in de meeste omstandigheden wit.

3 likes

Uit jou lijstje zou ik de Omega Seamaster nemen, staat bij crownguard toevallig juist een mooie :wink:

Iets goedkoper mss een Oriënt saturation diver?

Of iets duurder de Rolex Explorer 2 Polar

1 like


Een echte aanrader met Gerald Genta geïnspireerd design.

4 likes

Beste Tudor13, ik zie dat de seikoSPB051j1 inmiddels op gereserveerd staat maar mocht de koop niet doorgaan dan ben ik geintreseerd. Ik ben nieuw op het forum (sinds vandaag) maar kijk er al een tijdje op rond voor een mooie klassieke duiker. mvg Remco (ik weet nog niet hoe ik een pb stuur vandaar dat ik via een bericht reageer).

1 like

Rolex OP39 white staat ver boven aan gevolgd door de Omega en de Sinn is de verliezer…

Da’s ook wel heel snel gegaan zeg!

1 like

Mmmm ik dacht dat ik er uit was. Het zou de Omega gaan worden… na de zomer zou ik hem willen kopen… echter is er nu een kink in de kabel gekomen… namelijk de Tudor Panda…

We gaan dus even verder met twijfelen. Wat zou jullie voorkeur hebben?

2 likes

Omega. Ik vind de urenwijzer van de Tudor niet mooi, en ik heb meer met duikers dan chrobo’s

De Omega is prachtig!

1 like

Absoluut de Omega, schitterend :ok_hand:t2:

1 like

De Omega zeker weten!
Maar omdat je in het begin over een Daytona sprak, dan kan de Tudor ook wel weer winnen…die komt er qua looks het dichtst bij

1 like

Een chronograaf functie tot max 45 minuten vind ik ondanks dat je de functie nauwelijks gebruikt toch echt een dealbreaker. Daarnaast is de Seamaster ook wel top afgewerkt in alles.

1 like

De Tudor!

1 like

Ja, toch de Seamaster.

1 like

Zolang je twijfelt bespaar je geld zo blijkt. Dat is toch ook iets waard :sunglasses:

1 like

De Tudor :ok_hand:

1 like

Niet langer twijfelen dan, de Omega

Ik ben niet van de proletische Rolexen en hun aftreksels, maar deze Tudor heeft wel een knappe kop. Dus de Tudor. Mede omdat ik bloednerveus wordt van die kromme lijntjes in de Omega. Degene die dat verzonnen heeft moeten ze ergens op een onbewoond eiland zetten :crazy_face:

1 like