Welke wordt m’n ‘24 vakantiebeater?

De 1553 is al een hele tijd m’n vakantiebeater; plat, lekker op de motor, waterdicht, precies, comfortabel tijdens langere bergwandelingen én een mooie eyecatcher op ‘t terras :cowboy_hat_face:!
Dit jaar probeerde ik enige concurrentie; de hfle-1545 en de CW Kingfisher quartz.

De concurrenten zijn mooi maar gaan het denkelijk toch afleggen tegen het, met saffierglas, opgewaardeerd oudje.
Ze hebben nog 2 weken om zich te bewijzen totdat ik op de motor richting Alpen stap…

Wat kan het leven soms moeilijk zijn…
Twee van de drie gaan uiteindelijk richting blauw :sleepy:.

16 likes

Die middelste is wel een snoepje hoor.

Het oudje is wel een alleskunner. :+1:t2: De squale staat je goed en zal het op het terras vast ook goed doen. :wink:Die op rechts - edit een CW zie ik- doet me persoonlijk niks, valt ook wel erg groot op je pols? Die zou voor mij als eerste afvallen.

1 like

Moeilijk is heel betrekkelijk als je ziet hoeveel moois er te koop staat … bam
Alle drie eruit en mooi mijn tuna kopen voor naast je panerai’s :yum::+1:

1 like

De Squale HFLE. Maak even een poll…

1 like

Zeker de middelste. Elegante vrolijkheid😃

1 like

De linkse !

2 likes

Slinger er maar een polletje in. He, dat kan ik ook nu.

• Links
  • Mid
  • Rechts
0 stemmers
4 likes

Leuk :point_up:t4:.
Links: Squale 1553 met saffierglas.
Midden: Squale 1545 hfle 2024.
Rechts: Christopher Ward Kingfisher Diver-Pro.

5 likes

Ik vind alleen de middelste mooi. Sorry @charlesb52 :face_with_peeking_eye:

4 likes

Mijn beste,

Idem dito.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

On repeat…de middelste

1 like

Middelste houden en de rest anderen naar het blauwe gedeelte. :+1:

1 like

Ik zou oud en vertrouwd doen. Mede ingegeven doordat ik de andere Squale en CW nou niet bepaald mooi vind :joy:

1 like

Natuurlijk die 1553.

Klassiek model, en je gaat er met uiterste moeite weer eentje vinden als je 'm weg doet. Die Kingfisher geloof ik zo wel, de 1545 is heel OK, maar niets van dat alles heeft het karakter van je ouwe trouwe Squale.

3 likes

Toch de middelste Charles!

1 like

De middelste; met afstand. Kan/past ook op een enorme hoeveelheid verschillende banden dus lekker afwisselen en je hebt elke dag een ‘ander’ horloge om :+1:t2:

1 like

De 1545 is natuurlijk preken voor eigen parochie. Maar die 1553 is de laatste tijd een zeer gewild model, heb ik de indruk. Die zou ik dan ook niet wegdoen, mede omwille van de positieve ervaringen die je er inmiddels mee hebt.

Voor het saffieren glaasje van de 1545 hoef je het ook niet te doen, want… De 1553 heeft het ook.

De CW doet mij niet veel, met name vanwege de bezel.

2 likes

Gewoon de 1553, die neem ik namelijk ook mee. Gewoon grab 'n go elke dag onbezorgd om de pols en zit heerlijk.

2 likes

Je 1553 houden Charles en alvast een prettige vakantie gewenst :sunglasses:

1 like