Welke zal ik kiezen???

Blauw op staal :+1:

Ik zou ook voor blauw gaan tenzij je al blauwe horloges hebt!
Zwart combineert daarentegen wel lekker met veel soorten bandjes.

Samengevat; hou rekening met de overige horloges in je collectie en kies verder welke je het mooiste vindt! :slightly_smiling_face:

De bruine op staal zou mijn voorkeur hebben. Zeker als deze kleur nog niet in de collectie zou zitten.
Ik zou wel vragen of een bruine lederen band meegeleverd kan worden. Heb je keuze afhankelijk van de draagomstandigheden. Verder zal je hem vermoedelijk niet dagelijks dragen. Dus met de (snelle) verveling zou het misschien nog wel eens mee kunnen gaan vallen…

Heel fraai concept :clap:t3:
Ik zou voor de chronometer gaan, altijd met staal erbij bestellen.
Blauw of bruin. Dat wordt een nachtje slapen…

bedankt alvast voor alle reacties (wellicht komen er nog meer :slightly_smiling_face:)
ik heb zeker de COSC versie besteld, dat vond ik juist het aantrekkelijke model (ook mooiere wijzerplaat).
Ik denk idd dat ik staal en leer bestel , geen rubber (niet mijn kopje thee… :wink:)

1 like

Juist wèl blauw!

Excellente keuze! :ok_hand:
Rubbersuggestie was ook alleen maar gebaseerd dat je naast staal, twee bandjes kocht kiezen bij de special upgrade package, en natobanden kun je overal krijgen voor een appel en een ei

Dat valt reuze mee, mijn Archimede is onverminderd leuk, in mijn ogen.

1 like

Ben ik met je eens vwb jouw Archimede, ik had het ook niet over bruine horloges in het algemeen maar meer over deze. Ik vind deze bruine een beetje saai denk ik.

leuk klokje, zou zelf voor blauw gaan, vraag me alleen af wat ik van die ‘gaten’ in de bezel zou vinden als ik hem om zou hebben

Dat dus!

1 like

vind die witte niet zo mooi, op deze foto vind ik de dial nogal rommelig overkomen, en te “blikkerig” qua kleur…

00

Prachtig horloge! Ik zou voor de zwarte of de silver gaan.
Voor mij echter te groot zie ik anders zou ik een pledge hebben gedaan.

Leuk zo’n kickstarter watch. Het linkje is gegeven, ik ga even kijken wat Formex maakt.

Ziet er knap uit voor een scherpe prijs.

Vragen die bij me opkomen:

1. een veersysteem op de kast. Hoe werkt dit, hoe duurzaam is dit in de praktijk?
  2. ik zie geen grote foto’s waarop de modellen goed te bekijken zijn?
  3. een systeem waarmee (ook de stalen band) zonder tools gewisseld kan worden? (We developed a metal bracelet, that has a unique system to allow for tool-less interchangeability). Ik ken dat wel voor leren banden, met die schuifjes. En hoe werkt dat dan bij de stalen band?

Blauwe of zwarte, dan toch liever de zwarte dat gaat het langste mee denk ik.
En iig de bracelet erbij bestellen, een mooi leertje kopen kan altijd nog :wink:

1 like

Ziet er leuk uit! Ik zou een bruine wijzerplaat op staal kiezen.