Welke zal ik kiezen???

Ik heb me ingeschreven op het kickstarter project van Formex.
Al eens eerder iets over gepost hier, vind het een interessant concept, mn de prijs kwaliteit verhouding.
Het geld is afgeschreven, nu begint het wachten… In december wordt de eerste batch afgeleverd. Altijd spannend, heb al eens eerder zo’n proces doorlopen (Marloe watch Company, 2017) erg leuk, aan te raden!
Volgende week krijg ik een mailtje waarin ik moet aangeven welke uitvoering ik wil. er zijn veel mogelijkheden, maar mn de kleurstelling geeft me hoofdbrekens:

Zal ik voor de zwarte gaan, altijd goed, wijzerplaatbewerking komt er mooi in uit:

10

Of toch voor de blauwe, is de kleur die hun marketing heeft gekozen, mooi met de vintage style blauwe band:

12

Of een bruine, best bijzonder, heb nog geen bruin horloge in mijn collectie. Maar gaat deze kleur niet vervelen?

31

En dan is er nog de optie van de stalen band, zie onderste foto. Ik heb alleen geen flauw idee hoe die is afgewerkt, en ben best een beetje een zeikerd op dat punt…

Wat vinden jullie? Alle commentaar is welkom!

1 like

Bruin en zeker met stalen band erbij. Achteraf kan je die er nooit meer bij kopen.

Edit: er is ook nog een witte versie zag ik. Ook mooi!

Al zou ik moeten kiezen zou ik voor de blauwe gaan. Zwart is tikkeltje saai wmb en die bruine, meh, niet mijn kopje thee.

Edit: qua band, mocht je de cashflow hebben, ga voor de special upgrade package, zodat je zowel op staal, leer en rubber kan dragen.

2 likes

Mijn voorkeur zou op het eerste gezicht uitgaan naar de blauwe, hoewel ik de zwarte ook netjes vind.

De bruine is ook wel een keer leuk, eens een keer wat anders. Maar ik ben ook bang dat die na een tijdje zou gaan vervelen.

2 likes

Zou voor mij aan de rest van de horloges liggen. Met name om wat @flowert al aangeeft.

1 like

Blauw ziet er wel heel mooi uit. op zich ben ik gecharmeerd van bruin, maar deze foto’s overtuigen me niet

Blauw zou mijn voorkeur hebben :blush:

De blauwe vind ik van deze drie de mooiste…maar blijft natuurlijk een zeer persoonlijke keuze. Succes :+1:

Blauw op staal, leuk horloge.

Blauw op staal !!! Strak en elegant​:grinning::grinning::grinning:

Blauw. Zowel stijlvol en chique als sportief. Bruin is ook mooi maar lijkt het geheel wat eenvoudiger (plain and simple) te maken, zonde, doet af aan het geheel. Zwart is inderdaad altijd goed maar springt minder in het oog dan de blauwe.

Blauw ! Erg sjiek… ehh… chique

tussenstand : 11 x blauw, 1 x bruin.

1 like

Dus blauw :grin::grin::grin:

1 like

Dit bevestigd mijn keuze. :joy::muscle:

Nee, nee, nee, denk dat je zelf het liefst de zwarte hebt, :thinking:

Blauw

Blauw

Ik vind het wel een bijzondere kleur blauw, zo op de foto een beetje “flets”… hoop niet dat die in het echt te saai is…

Toch, blauw

Mooi blauw!!!