Ik heb me ingeschreven op het kickstarter project van Formex.
Al eens eerder iets over gepost hier, vind het een interessant concept, mn de prijs kwaliteit verhouding.
Het geld is afgeschreven, nu begint het wachten… In december wordt de eerste batch afgeleverd. Altijd spannend, heb al eens eerder zo’n proces doorlopen (Marloe watch Company, 2017) erg leuk, aan te raden!
Volgende week krijg ik een mailtje waarin ik moet aangeven welke uitvoering ik wil. er zijn veel mogelijkheden, maar mn de kleurstelling geeft me hoofdbrekens:
Zal ik voor de zwarte gaan, altijd goed, wijzerplaatbewerking komt er mooi in uit:
Of toch voor de blauwe, is de kleur die hun marketing heeft gekozen, mooi met de vintage style blauwe band:
Of een bruine, best bijzonder, heb nog geen bruin horloge in mijn collectie. Maar gaat deze kleur niet vervelen?
En dan is er nog de optie van de stalen band, zie onderste foto. Ik heb alleen geen flauw idee hoe die is afgewerkt, en ben best een beetje een zeikerd op dat punt…
Blauw. Zowel stijlvol en chique als sportief. Bruin is ook mooi maar lijkt het geheel wat eenvoudiger (plain and simple) te maken, zonde, doet af aan het geheel. Zwart is inderdaad altijd goed maar springt minder in het oog dan de blauwe.