Welke zomerklok (Casio)

Hallo iedereen.

Op zoek naar een zomerklok. Moet beetje vrolijk zijn of degelijk.

Ik zat zelf te kijken voor iets degelijk naar de casio GW 5600 (serie)

Ga ik voor de normale look

of toch voor de nieuwe vintage flower series en dan een voorkeur voor de blauwe vind ik t meest zomers, rood ook wel mooi en de zwarte vind ik ook wel wat hebben

( Weet niet of die in Nederland uberhaupt uitkomen?)

En ik vond ook nog deze. Zal een bak met geld kosten denk ik (En daarmee bedoel ik de duurste van de drie omdat die zoals ik lees deze niet in Nederland uitkomt. Alleen in 8 flagshipstores worldwide en anders is t alleen voor de Japanse markt en limited edition.

En voor diegene die t zich afvragen. Ben nogal een liefhebber van blauw(e) accenten.

Dus welke en ben ook wel benieuwd wat jullie van de laatste vinden en wat uberhaupt voorkeur geniet (Model GWX8902 is dat trouwens, die laatste)

binnenkort krijg ik deze binnen uit JPN; met 100 pre set 'tidesā€™
een van de weinige exemplaren met een positief display

een echt feestnummer :sunglasses:

1 like

het type is GWX 5600 1 JF

Volgens mij beantwoord je je eigen vraag al:

  • het moet zomers/vrolijk zijn
  • je houdt van blauw.

De blauwe dus! Na de zomer verkopen en de reguliere variant terugkopen. Ben op zich geen Gshock fan, maar de ā€˜normaleā€™ zwarte (solar/atomic) is een van de nuttigste horloges die je kunt hebben.

Toevallig zelf voor de PRW-3000-4 gegaan. Een pro-trek maar niet zo bulky als de meeste.

G-5600CC-2

ProTrek of een G-Shock in zomers kleurtje:

Deze zou ook nog als limited uitkomen

ā€œGhost Frogā€ een soort half doorzichtige kunststof n.a.v. de pas ontdekte ā€œkermitā€ glass frog.

Die blauwe flower is wel gaaf

Een iets ouder model maar het ultieme standhorloge.

Deze is ook met blauwe accenten.
[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1020878_zpsd9abef72.jpg.html]

[/URL]

groetjes Lenno

1 like

Dat vind ik een hele mooieā€¦!
Welk typenummer is deze als ik vragen magā€¦?

Pieter.

Natuurlijk,

De GA-100A Casio G-shock.

groetjes Lenno

1 like

eens, fijn vakantiehorloge, ik heb laatst meegehad op vakantie, lekker de canvas/nylon band er op en voor de afwisseling heb ik ook nog een oranje en zwarte er bij. Ik heb de GW5600 ook gehad, zoals op de eerste foto, een van de fijnste en meest praktische horloges die ik heb gehadā€¦komt misschien nog eens terug met het negative display.

Hoewel ik meer vd donkere horloges ben, vind ik die wit blauwe best mooi. Vrees alleen dat wit zo snel vies eruit gaat zien.

Dus als zomers klusklok zou ik de zwarte kiezen, als hip staphorloge zou ik de witte kiezen.

Een degelijke vrolijke zomerklok ?

Misschien is dit de ware

G-Shock GA-400-9AER