Welke zou je kiezen?

Thnx guys. In een topic twee horloges waar ik hebberig van wordt.
@Dreski de L.E. en idd de heritage is mooier dan die met kliene sec. imho
@ Niels door de powerreserve schuift het datumvenster op naar een plek waar ik 'm bter vind uitkomen

Tom Koerts Schreef:

Toch 1/5 van een gebruikte Sub NoDate (die vond je
toch ok mooi)
Zou goed je best doen met pokeren of wat horloges
verkopen en de andere 4/5 bij elkaar harken…

Anders voor de LE. de Tissot vind ik 13 in een
dozijn. Zit ook al 300 jaar in de collectie voor
mijn gevoel. De witte plaat gaat nog wel maar dan
met de streepindexen.

Ik koop zelden gebruikte horloges bovendien is een datum op een Sub voor mij een must. Momenteel heb geen horloges meer die ik zou willen verkopen. Ik ben ook zo blij met mijn Steinhart Ocean 1 dat ik (nu) geen drang heb naar een Rolex sub of het moet een bicolor met blauwe plaat zijn. Hopelijk komt dat grote geld er over een paar jaar. Ik speel ook nog darts in de eredivisie in Amsterdam. Ik denk erover om hiermee te gaan stoppen om zo meer tijd aan het pokeren te kunnen geven. Ik speel nu al 2 jaar winnend. Ik wil zien of ik limieten omhoog kan kruipen en eens wat grotere toernooien kan gaan winnen.

De Mido had ik ook gezien. Ik vind echter de wijzers van de LE zo apart. Ook houd ik van de iets dikkere indices.

Juwelier van Pampus op het Damrak is dealer heb ik vernomen. Morgen ga ik er even lekker op uit. Overigens is doorsparen voor deze ook een optie. Wat een beauty…

De Louis Erard! Veel mooier en ik denk ook iets prijsvaster.

Wat dacht je van deze?

Morgen daarover een persbericht op Horloge.info.

Henrik Schreef:

Wat dacht je van deze?

http://www.fhs.ch/script/getimgnews.php?PHPSESSID=
d8c58b76a88a9a365bef38c0f326b53f&typedata=img1&id=
666

Morgen daarover een persbericht op Horloge.info.

Ik had hem gezien op een duits forum. Mooie klok. Doet me een beetje aan Alpina denken. Helaas is er al een jump hour horloge van Alpha onderweg. :wink:

Ik zou de Heritage kiezen. Waarom?
Ten eerste vanwege de leren band. Leer geeft een sjieker uiterlijk aan een horloge. Ten tweede vanwege de wijzerplaat. Eenvoudig, ingetogen en met mooie urenaanduiding.
Hij heeft gewoon net dat beetje meer. (Mijn ogen trokken er gelijk naar toe toen ik de foto’s zag)

Mvg. Okki
(Nog steeds zonder spreuk…)

Vandaag heb ik de louis Erard bekeken en hij viel me eerlijk gezegd tegen. Helaas heb ik de zwarte chrono niet gezien. Een zwarte wijzerplaat op een LeLocle vond ik ook niet echt mooi. De guilloche is niet zo mooi te zien als op een witte. Ik spaar nog ff door denk ik…:smiley: