Welke zouden jullie kiezen?


  • Nummer 1
  • Nummer 2
  • Flikker op met je Astron

0 stemmers

Welke kies jij?

Ik ben er nog niet uit

Weg er mee! De techniek is mooi maar de uitvoering echt lelijk. :-1:

Tja, ieder zen meug

1 like

Eens! Er zal vast aftrek voor zijn, anders maken ze het niet. Vond dat ik de optie in de poll dan ook wel moest toelichten :wink:

Gelukkig is ieder mens anders. Das ook maar goed want anders liepen we allemaal met een rolex of omega om de pols. Mechanische horloges hebben prachtige techniek maar met een klokje wat elke week gelijk gezet moet worden heb ik dan weer helemaal niets.

Geen van beide :speak_no_evil:
Maar goed, doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt.
Ik ben meer dan blij met mijn Breitling maar volgens sommigen bouw ik nu kermis attracties op. :joy:

1 like

Wanneer je voor zo’n knaller gaat, zou ik de uitvoering met gouden accenten kiezen. Mooie combi met het blauw.
Helaas te groot voor mij. Ben benieuwd welke je kiest, mocht je er één kiezen.

Ook een echte alleskunner, vind hem zelf veels te druk. Maar met optie 1 heb ik iig veel minder moeite. :wink:
Ze zijn overigens wel erg netjes afgewerkt, maar dat mag ook wel.

1 like

De eerste…meer ingetogen. De Astron blijft m.i. een erg gaaf stukje techniek, dus mijn zegen heb je mien jong. :sunglasses:

:+1:

1 like

Van de 2 gaat mijn voorkeur uit naar nr 1. Maar voor mezelf is het flikker op :sweat_smile:

Waarom maken ze die Astron zo idioot groot? Als hij 38-40 mm zou zijn hadden de verkoopcijfers een stuk hoger geweest…

1 like

De 2e, lekker opvallend en zwart zie je al meer dan genoeg.

Deze zijn net geen 43 mm

Die tweede is mooi hoor! Toffe dial!

Je bent een van de weinigen. Ik vind em ook mooi maar weet niet hoe hij in het echt is.

1, dat goud van de tweede is geen gezicht.

Eigenlijk geen van beide, als ik moest kiezen: de eerste!

Ik merk 't! Heb vaak een bijzondere smaak geloof ik a:rofl: