Goedendag Allemaal,
De enigste mogelijkheid die ik heb iets te plaatsen is het maken van een nieuw topic lijkt het. Dat doe ik dan maar bij deze. Ik wilde een foto van mijn horloge plaatsen in de rubriek wat draag ik vandaag, maar dat lukt niet. Vandaar dat ik hem nu in mijn profielfoto heb geplaatst. Fijne dag allemaal! Grt. Henk
Dag Henk, welkom hier. Dit voorsteltopic is korter dan gebruikelijk.
Is het echt je bedoeling om je volledige voor- en achternaam hier in je beschrijving te gebruiken? Het hoeft niet, op dit forum, en er is wat voor te zeggen om het niet te doen.
Hallo, bedankt voor je reactie. Heb ik mijn naam dan volledig vermeld? Nee toch? Als ik zie welke namen hier allemaal gebruikt worden krijg ik wel mijn bedenkingen hierover. En wat moet ik allemaal vermelden dan in zo’n welkom? Ik heb nergens een voorbeeld gevonden. Grt. Henk
In je profiel staat je achternaam vermeld . Die kan je gerust weghalen.
En welkom.
Op de computer kan je gewoon afbeelding in het tekstvlak slepen om een afbeelding te plaatsen.
Of op het volgende icoontje klikken:
Ah, oke. Bedankt voor je info. Ik heb mijn achternaam weggehaald in het profiel. Plaatsen ga ik proberen, maar hij herkent mijn foto’s op Apple computer niet. Mijn profielfoto heb ik met iPhone gedaan. dat lukte wel. grt. Henk
Update: plaatsen lukt niet. Ik heb geen tekstvak in beeld. Zal wel nog niet vertrouwd genoeg zijn.
Als je op antwoorden klikt, moet er een tekstvlak verschijnen
(Deze kan ook onderaan in het rood als je gewoon in een topic wilt reageren, in plaats van reageren op een persoon).
Waar type je deze tekst dan in?
Ook op je Appeltje moet je dit gewoon in beeld hebben hoor. Als dat niet het geval is kan het een instelling van je browser zijn? En net nog geprobeerd maar zelfs foto’s uit het programma Foto’s slepen en plaatsen werkt zelfs.
Hier krijg ik wel een tekstvak, maar niet bv in de rubriek “wat draag ik vandaag”. Antwoorden op berichten kan wel. Maar ik zal het nog eens proberen. Dank je voor je instructie. Grt. Henk
Je bent weliswaar al een paar maanden lid maar nog niet actief geweest. Misschien dat het daar mee te maken heeft? Als dat het is kan je, als je een beetje actiever wordt, snel meedoen met je foto’s. Ben benieuwd! En alsnog welkom natuurlijk.
Ja, dat klopt. Destijds wel aangemeld maar mij niet verder in verdiept. Eerst plaatsing van een foto in “wat draag ik vandaag” is nu met behulp van medeleden toch gelukt. Aan de tijd op het horloge kun je zien dat dit mij bijna 2 uur aan tijd gekost heeft. Vandaar destijds niet dieper op doorgegaan.
Goed werk heeft tijd nodig. Oh wacht, Breitling. Haha nee geintje!
Veel plezier hier!
Haha, mijn eerste luxe horloge wat ik zelf nieuw gekocht heb in 1993.
Welkom Henk. Ik ben heel erg benieuwd naar je collectie.
Alsnog welkom op HF, toen ik lid werd had ik ook startersproblemen😀. Mijn voorstelling kwam per ongeluk op het voorstel topic van iemand anders. Na de inmiddels verstreken jaren red ik me nu aardig. Mooie Breitling heb je overigens en veel plezier hier!
Van harte welkom
Foto’s plaatsen kan meteen na aanmelden. Daar zou het niet aan hoeven liggen …
Welkom Henk!!!
Welkom!
Welkom