Wellicht een nieuwe aankoop

Ik zit een beetje in dubio: ik denk erover om mijn Breitling Aerospace te verkopen en een Rolex danwel Omega Seamaster aan te schaffen.
Nu is dat niet zo zeer het probleem alleen ik weet dus niet welk type (ben zelf sportief aangelegd dus het zal wel een sportmodel worden) ,en wat er allemaal te krijgen is met een budget van ongeveer 2500 euro.
Wat is een goede keuze, en graag ook een korte toelichting waarom.
Mocht ik geen Rolex vinden wat 100% naar mijn smaak is, spaar ik door om een Seamaster te kopen, maar dan hou ik waarschijnlijk wel mijn Aerospace.
Alvast bedankt voor de tips! (tu)

Gewwoon houden die Aerospace krijg je spijt van als je hem wegdoet…:wink:

Daarom is de 2de optie (Aerospace houden en een Omega erbij) de beste imo, maar ik hou de opties nog wel open.

Zou ik voor de Omega gaan…Is voor mij althans HET merk. Een Rolex zou ik nooit kopen vindt er niks aan maar ja ieder z’ijn smaak.

Ik zag toevallig op internet een SeaDweller zonder datum voor relatief weinig en dat vind ik naast de Sub een van de weinige mooie Rolexen, maar een Omega geniet ook iets meer mijn persoonlijke voorkeur.

SeaDweller zonder datum bestaat niet, wel een Submariner zonder datum

Ja, je hebt gelijk, ik heb ze door elkaar gehaald, ik was even vluchtig op wat sites aan het kijken toen deze voorbij kwam. :slight_smile:

Zou ook de Aerospace houden.
Enfin welk model is het ? Post eens een foto.

Het is het laatste model (Chronometre Aerospace staat op de wijzerplaat vermeld) die is uitgegeven toen de Advantage is uitgekomen en dit model uit productie is genomen.
Ik zal eens kijken of ik een foto ervan kan maken.