Wempe Iron Walker

Dat ben ik,

Ik heb de sluiting van dit exemplaar laten controleren en repareren bij Wempe toen ik toevallig in Hamburg was.

Tien minuutjes gewacht en daar was hij weer. Had er daarna geen last meer van.

Alleen als ik echt super ultra lompe dingen deed, een vinger onder de band en dan vol arm aanspannen en draaien, bijv. wou het nog wel eens gebeuren.

Niet veel later heb ik hem verkocht, maar meer omdat ik destijds horloges van dat prijsniveau nog niet zo goed aan kon

De afwerking is echt van uitzonderlijk niveau, en de tint blauw van de wijzerplaat mis ik nog steeds.

3 likes