Wempe Navitimer 125th

Goedemorgen HF,

Jullie hulp is gewenst.

Ik kan een Breitling Navitimer full set bemachtigen in Wempe uitvoering. 125 stuks slechts ter ere van het 125 jarig bestaan.

Mijn vraag is of deze de moeite waard is en inderdaad zo collectable als dat de verkoper aangeeft?

Ik ken Wempe niet namelijk.

Alvast bedankt Mikey

3 likes

image

5 likes

kopen als je hem leuk vindt, als je er geld aan wilt verdienen, kun je beter andere dingen doen met je geld

4 likes

Mooi: ja

Collectable: nee

1 like

Ben me aan het inlezen :wink:

Tis een blijvertje als afsluiting van een hoofdstuk.

dan zou ik eerder voor een normale gaan, de naam van een Duitse juwelier voegt niet veel toe op de wijzerplaat, als je het mij vraagt

2 likes

Wempe is toch wel een grote naam, uit GlashĂŒtte,als juwelier met ook een eigen lijn!

1 like

Wat maakt dan de collectibiliteit uit als die toch blijft? Als je hem mooi vind en kunt betalen om te houden maakt restwaarde niets uit.

1 like

Was vraag vanwege de opmerking daarover van de verkoper. Knoop is al bijna door gehakt merk ik.

2 likes

Er zijn ook horloges met Tiffany op de wijzerplaat die best wat waard zijn, maar Wempe gaat niet helpen aan de verkoopbaarheid vrees ik.

2 likes

Tiffany klinkt dan ook weer een stuk meer sexy dan Wempe (ik denk bij die naam aan een dikke Duitser met een bratwurst in z’n ene en een pul in z’n andere hand)

12 likes

Mocht Wempe op de dial ooit gaan vervelen steek ik er een originele in.

1 like

Ik ook.

https://www.wwwatches.nl/horloges/breitling/breitling-navitimer-wempe/

Voor de liefhebber wel.

Voor de liefhebber wel.

2 likes

Schande! :joy:
Toch wel een huis met naam en faam

1 like

Dat ja. Tiffany’s daarentegen

1 like

Wempe heeft met name in Duitsland veel “fans”.
Geen dikke Duitser maar GlashĂŒtte, is toch wel een aanbeveling?!?

Als je ‘m mooi vindt en de prijs is goed: kopen en dragen!!!

1 like

Bij Wempe denk ik altijd aan:

image

1 like

Limited edition breitlings zijn nooit heel booming geweest.
Als je het voor het geld doet, niet doen. Vind je hem mooi, wel doen!

1 like

Ik vind hem mooi en heb vanmiddag de knoop doorgehakt. Volgende week wordt deze thuis bezorgt door mijn horlogemaker. Deze gaat in de collectie. Allemaal bedankt voor de input!!

2 likes