Wereldkampioen fietsen krijgt Tissot

Mijn collega is zeer goed bevriend met de ouders van Remco Evenepoel, die onlangs dubbel wereldkampioen is geworden bij het tijdrijden en baanwielrennen voor junioren.
Tissot was de sponsor die instond voor de tijdmetingen en die de winnaar voorzag van een horloge. In zijn geval 2 horloges.:grin:

Mijn collega was er beide keren bij toen hij won en op het podium stond, maar kon me niet zeggen welk model van Tissot het betrof. Hij heeft om een foto gevraagd, ik hou jullie op de hoogte.

5 likes

Super, ik wacht geduldig af

14 likes

:confused: sarcasme?

Nope, @Drebin is een fanatiek wielerliefhebber én Tissot verzamelaar.

4 likes

Nope klinkt toch een beetje meer streetwise dan geenzins :wink:

1 like

Ja ik dacht snel aan de jonge doelgroep hier. :wink:

Nee joh, ik ben benieuwd.

Maar vroeg me af in hoeverre dit nu al nieuwswaardig is, zonder het complete plaatje (zeker ook zonder plaatje :slight_smile: )

1 like

Tja.
Collega zei dat er de kleuren van wereldkampioen op de dial staan. Dus redelijk uniek, maar het is geen Rolex Daytona van een Le Mans winnaar, in dat geval zou deze post ondertussen ontploffen van de likes denk ik.

1 like

Ik zou het oprecht gaaf vinden om dit te zien. Dus als je een foto hebt deel deze vooral

Klopt. Neemt niet weg dat een limited Tissot met een leuk verhaal ook gaaf is

2 likes

Een versie van de T-race Cycling Chrono misschien? Die is er in een paar versies met wielren-thema’s:

Zou kunnen en het zou in het kader van “kom uit de kast dag” best passend zijn

OT: plaatjessss!

Bij het WK tijdrijden werd het Tissot horloge opzichtig overhandigd aan de winnaar(es).

Net niet opzichtig genoeg om te zien wel type :slight_smile:

Check ff welke Anna kreeg. Leek me een herenmodelletje. Ach, dan heeft Sierk Jan ook eens een fatsoenlijk ding om de pols :smirk:

Spannend allemaal zeg

Dat was die leuke belg die na afloop uitgebreid door zijn moeder werd geknuffeld toch? :smiley:
Erg schattig: laat maar komen dat model Tissot!

1 like

Dat was zijn vrouw. Laat het hem maar niet horen.

2 likes

Nee zijn moeder; ik heb goed opgelet; schattige belg! :sunglasses:

2 likes

Inderdaad, zijne fiere moeder.

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/straf-remco-evenepoel-17-gaat-in-vier-maanden-van-kapitein-bij-jonge-duivels-naar-topbelofte-in-de-koers~a4095f1e/

Ik volg het wielrennen niet echt, maar vanwege de collega kon ik de ongelofelijke opgang wel een beetje volgen. Straf hoor.

Ongelovelijke opgang? De sport is prachtig en heel mooi. Maar echt een tenenkrommend stukje wat ik las. Leuk dat ze een horloge krijgen .

Was idd zijn moeder, hij is maar 18j. Was eerst topvoetballer, bij Anderlecht en nationale ploeg U18. Had het gehad met voetbal en probeerde dan maar even fietsen.