Op deze Tissot Heritage Navigator COSC had ik al een tijdje een oogje. Deze week binnengekomen en wat is 'ie mooi!
De wijzerplaat functioneert als een GMT (draait dus eenmaal rond per 24 uur). Mijn keuze is gevallen op de zwarte versie, omdat ik die rustiger en chiquer vind dan de witte met geblauwde wijzers.
Tissot heeft deze uitgebrachte ter ere van het 160 jarig (…) jubileum.
Leuk dat ie lume heeft. Maar tritium? Blijft ie dan de hele tijd te gloeien, terwijl ie in een doos zit. Oh wacht, ik stel deze vraag een paar maanden nog maar es.
Je stapt schijnbaar nogal koel over je keuze voor de zwarte versie heen, maar inderdaad : die zwarte is het helemaal!!(tu)
Al lijkt het moment van die keuze mij schier onbeslisbaar…
Die zilveren/witte , met die geblauwde? ( ik heb een Tissot uit de Heritage-serie gehad waarbij ik erachter kwam dat de blauwe wijzers een laklaagje hadden i.p.v echt geblauwd ). Niet dat hij mij er minder om was… Ooit verkocht! STOM! (1000x)
Die zilveren in combinatie met een zwarte band…mwah… :);). Moeilijke keuze hoor…
Maar nogmaals: Die zwarte heeft het (meer). Stoerder, chiquer, “mannelijker”, betere smoel… noem het hoe je wilt. Dat deze lume heeft wist ik niet…
Je stapt schijnbaar nogal koel over je keuze voor
de zwarte versie heen, maar inderdaad : die zwarte
is het helemaal!!(tu)
Al lijkt het moment van die keuze mij schier
onbeslisbaar…
Die zilveren/witte , met die geblauwde? ( ik heb
een Tissot uit de Heritage-serie gehad waarbij ik
erachter kwam dat de blauwe wijzers een laklaagje
hadden i.p.v echt geblauwd ). Niet dat hij mij er
minder om was… Ooit verkocht! STOM! (1000x)
Die zilveren in combinatie met een zwarte
band…mwah… :);). Moeilijke keuze hoor…
Maar nogmaals: Die zwarte heeft het (meer).
Stoerder, chiquer, “mannelijker”, betere smoel…
noem het hoe je wilt. Dat deze lume heeft wist ik
niet…
NOOIT meer wegdoen & draag hem in gezondheid
man.
Dank je. Die keuze was niet zo snel gemaakt, hoor. Die zilveren heeft wel een duidelijkere afleesbaarheid, maar ik hou niet van die blauwe wijzers. Verder is de zwarte voor mij een stuk rustiger. Ik vind het knap hoeveel detail Tissot kan stoppen in een verder heel rustige kleurcombi. De foto’s doen daar onvoldoende recht aan. Het is een genot om naar te kijken, en prompt vergeet ik dan de tijd af te lezen