Wereldstad

Hoi,

Ik was het niet van plan na mijn laatste ervaring maar kan het niet naleten om te melden dat ik zojuist terug ben van een trip naar Geneve. Wat ik daar gezien heb. Fantastisch. Het Patek Philippe museum is geweldig.Gek maar wat nog het meeste indruk maakte was het bezoek aan de UN.

Jaeger

Goh.

Mijn beste,

Vertel,
wat fascineerde je zo met betrekking tot de ‘UN’??

De doelstelling, de werkwijze, de geschiedenis, de mensen, of misschien wel de huisvesting in deze chique wereldstad.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

de immense gedrevenheid waarmee deze mensen hun werk doen terwijl het in New York lastig is om resultaten te bereiken.
Niettemin ook hele fraaie horloges gezien. Veel ltd editions, althans dat zeiden de verkopers.

… oeps, ik dacht dat je met UN Ulysse Nardin bedoelde…

Menno

Tja…ehh… oke! ga doorrrrr.

Geneve een wereldstad??? Ik ben er een paar keer een week geweest voor m’n werk, maar “wereldstad” is wel de laatste associatie die ik maak. Okay, in horloge-opzicht natuurlijk wel. Maar verder?

Het inwonertal van Almere, gecombineerd met het nachtleven van… ehhh… nou ja, ook Almere… :frowning:

Helemaal mee eens.:smiley:

Maar je breekt er wel je nek over de boutiques :smiley:
Da’s ook wat waard…

De laatste keer dat ik in Geneve was, waren we met een paar “locals” op stap. 's Avonds laat in een of andere poepchice club terechtgekomen; Ferrari’s, Porsches een een Bugatti Veyron voor de deur… Heb ik in Almere nog nooit gezien, maar daar kom ik ook niet zo vaak 's avonds laat :slight_smile:

Groet
Mark