Werk horloge met veel eisen

Hallo,
Ik ben patricia (vrouw :slight_smile: ), heb al een sinn Flieger 856. Maar ben op zoek naar een horloge voor op het werk met wat misschien wel belachelijke/veel eisen:

Goedkoop: <100 euro
Automaat
Lederen band
Metalen case
Niet te groot max 36 mm
Nette rustige wijzerplaat

Nu ben ik bij swatch al een aantal tegengekomen namelijk:
http://www.squiggly.com/swatch/p/product/i/4565/code/YAS402/name/Noir%20De%20Noir Noir De Noir
http://www.squiggly.com/swatch/p/product/i/4566/code/YAS403/name/Heracles/ Heracles

Hebben jullie nog meer suggesties?

Groetjes

Seiko automaten zijn er met die specificaties te kust en te keur: zijn echter wel vaak erg onvrouwelijk… maar “mannelijker” of stoerder dan je Sinn zeker niet.

Vind die Noir de noir van Swatch wel aardig trouwens, voor dat geld…

Mja, misschien ben ik niet geheel duidelijk geweest in de eisen , ik wilt dat dit een net/vrouwelijk horloge wordt. Geen grote klok zoals mijn sinn. Seiko is ook niet echt mijn merk.,

De swatchen zijn idd in een leuke prijs - kwaliteits verhouding.

Mooi Cerruti klokje met uistekend ETA uurwerk.
www.ebay.de
NR: 280094364661
Zie ook zijn andere advetenties, niet duur en goede uurwerken. Uhren-baron

@trader een mooi klokje maar de aanzet naar de band bevalt me niet. Vind het altijd vervelend als er ergens tekst op staat.

Je hebt gelijk.
Mooi horloge, jammer v/h bandje.
Op www.rltwatches.com on de NOS staan ook wel leuke klokjes met ETA uurwerken. Alleen een beetje vintage stijl
Succes

@ trader www.rltwatches.com

ah, hier ga ik eens naar kijken, bedankt.

Ik blijf bij de swatch toch de beste prijs / kwaliteits verhouding behouden. Als iemand nog goede suggesties heeft dan hoor ik dat graag.

Hallo Patricia,

Op nl.sometimeago.com staat een Meister Anker die aan je eisen voldoet, Ook staat er een mooie Tissot op in de gewenste maat alleen dat is met een stalen band.

Ik kan even geen link ernaar plaatsen omdat ik op mijn werk ben, excuses daarvoor.

Groeten,

Stefan