Werkelijk KAPOT van bezoek aan "juwelier"

Ja nou dit horloge zo beschadigd is denk ik dat ik toch maar voor de 1887 chrono (blue dial) moet gaan. -_-

Was ik al naar op zoek maar kon tot voor kort alleen nog maar de zwarte en grijze dials vinden.

1 like

Mijn beste,

Man man man, wat een miserie!!:confused:
Een mooi horloge overigens!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een spannend verhaal, pure horror! :fearful:
En wat een pummel deze vent, ik zou hem mooi de welding laten schokken.
Sterkte!

Gelukkig maar , de andere foto schrok ik toch wel even van.
1887 is een pracht horloge , heb ik ook 1 gehad.

Mocht je die aankopen wel even bij de vakman verstellen dan he.

Ik snap het sentiment, maar hoe zou je dit bewerkstelligen dan ?

De man zegt “nou volgens mij heb ik dat niet gedaan” . En dan ?

Dan kijk je met een norse blik rond in zijn juwelierszaak en dan zeg je rustig: “ziet er allemaal wel breekbaar uit hier”.
Kijken wat er daarna mogelijk is :joy:

6 likes

WTF?! Wat een ongelooflijke eikel!

Ik blijf mij er ook altijd over verbazen hoe er met horloges wordt omgegaan.

Laat aub weten wie deze juwelier is zodat we verdere schadegevallen door toedoen van deze prutser op het forum kunnen voorkomen.

Als je dit kan aantonen heb je toch wel een heel goed argument dat schade als dit niet aanwezig was.
Foto’s helpen ook als je die hebt.

Lijkt me onverstandig :slight_smile: . Niet om op te scheppen maar ik weeg 95 kilo bij 14 a 15%% vet. http://imgur.com/a/Ljf5h

Als ik direct m’n baan wil verliezen dat moet ik dat soort dingen doen . Een bejaarde (of in ieder geval oud en ongeveer 1,60 hoog) man bedreigen in z’n winkel :frowning:

2 likes

Daarom hou ik lekker m’n bierbuik en puntgave horloges :sunglasses:

9 likes

ahahah ja wrijf 't er maar in .

Ik voel me wel al een stuk beter moet ik zeggen , bedankt jongens :slight_smile:

1 like

Wat een volwassen reactie van je!
(Heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn reactie zou zijn maar ik kan mij jouw extreme teleurstelling over de beschadiging voorstellen…)

Je bloed zakt toch naar je voeten als je die beschadiging ontdekt!! :cry:

Ik denk na dit verhaal in het vervolg wel 300x na voordat ik een horloge ergens laat repareren of iets kleins laat fixen!!! :hushed:

Ik zou er ook kapot van zijn…

1 like

Het is erg lastig deze.
De beschadiging zit wel op een vreemde plek als er slechts aan de
band 'gewerkt ’ is.
Het beste is om dit soort aanpassingen op een vertrouwd adres te laten doen.

onder de +/- 5k geen juridische procedure beginnen als je em niet zelf kunt voeren. Zelfs als je gelijk krijgt ben je een groot deel (zo niet alles) van de 5k kwijt aan een gemachtigde.

Als je rechtsbijstand verzekerd bent, zou ik daar informeren; je hebt toch niks te verliezen.

Was ook niet serieus bedoeld :grin:.

Heb het zelf een jaar of 15 geleden meegemaakt met een paar ontevreden klanten (leden van een niet nader te noemen motorclub). Kwamen de showroom binnen bij mijn collega, met een klacht over een door hun aangeschaft apparaat. Toen mijn collega niet naar wens reageerde, sprak één van de motorjongens de legendarische woorden “ziet er allemaal wel breekbaar uit hier”.

Uiteindelijk is het goed gekomen :grin:

Even je hart luchten op het HF doet wonderen.
Nu mooi gaan dragen die Tag en er zelf nog wat leuke krasjes bij maken.

Verder is het een leer momentje , dit gebeurd jouw geen 2de keer!

1 like

:smile:

Ja, ik heb geen “vertrouwde” plek. Er zitten in mijn woonplaats 4 juweliers . Toch een 70.000 inwoners maar geen van de juweliers hebben echt leuk spul liggen. Allemaal een beetje goedkope zooi .

Ik doe 't voortaan wel lekker zelf.

4 likes

Erg jammer, laten we hopen dat niet alleen jij maar ook de juwelier zijn les heeft geleerd.

Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat je nog steeds kan genieten van je horloge, je hebt hem ook niet alleen om de fraaie scherpe lijnen van de kast gekocht, toch :wink:

Zou er toch nog eens serieus woordje spreken (brullen) tegen die man.
Een sorry en een gepaste vergoeding zijn hier toch op zijn plaats.
Probeer hem de kosten te laten dragen voor de laserwelding die Septentrio voorstelde.